Konzol helyett monitor

2011.09.19. 10:51

Gyors hír, úgy döntöttem, hogy az őszi upgrade a már régóta vágyott PS3/Xbox helyett egy monitor lesz, így esett a választás, ráadásul 0% THM akció van, így jövő júniusig fizetek érte havi ötezret. Röhej. A monitort amúgy prémium kategóriában emlegetik, IPS paneles, 5ms-os frissítéssel, LED-es, szóval mindent tud amit kell, természetesen HDMI-vel, 23 colon, ami magyarul 58 centi. Amikor kibontottam és beüzemeltem, kábé öt percig bazmegeltem, olyan nagy (a monitor is), és olyan szép képet ad. Így már értelmet nyer a full HD is kistérségemben.

A következő terv amúgy egy wireless gamepad, az Xboxét nézegettem, de ahhoz elvileg van egy receiver is, ami PC-hez kell, de olyat meg nem igazán láttam. Valakinek vélemény, tapasztalat, ötlet?


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr73234231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása