A pokol 55 napja - 2. nap

2011.08.23. 18:55

Idáig még nem buktunk el. Talán ez az a legfontosabb tényező abban a küzdelemben, melyet The Situationként vívok a kockahas elérése érdekében. Ahogyan vártam, nemi hovatartozásomra máris érkeztek megjegyzések, az étrend is problémás sokak szemében, de ezzel intek be a hedonista életmód ezen részének, erre a két hónapra. A mai nagy csúcspontja az volt, amikor az ország tortájába akartak belebeszélni, mondván, hogy az még belefér, mire én mondtam, hogy oké, de akkor toljunk hozzá egy kis sült krumplit is.

Tegnap a kajám példaértékű volt, reggel kis abonett, vagy mi az anyám sonkával és tojással, tízórai protein, ebéd fél zacskó barna rizs 20 deka csirkemell grillezve, és egy kis brokkoli. Remek volt. Megejgyzések: a rizst kurvaélet, hogy nem szabad zacskóban főzni, mert ott rettenetesen szar lesz, simán a defa rizsfőző módszerrel kell csinálni, semmivel sem több idő. Uzsonna az abi másik fele, meg sajt, itthon meg verettem egy kis körözöttet (túró, fűszer, kefír, mustár, munkahelybarát kivitelben, hagyma nélkül) újhagymával, majd másfél óra múlva lementem futni. Egyrészt elbasztam, mert a hagyma miatt égett kicsit a gyomrom, másrészt meg olyan gyilkos meleg volt, hogy egy szánalmas három klikkig bírtam. Este az Entourage-t még megnéztem, de a Breaking Bad alatt olyan halálosan álmos lettem, hogy le kellett feküdnöm.

Következő kép, hogy nyolc óra alvás után óra csörög, kelés. Kiderült, hogy DagadtKöcsög Gergő mégsem tud indulni a Fuss Trio-n, úgyhogy lesz egy úgy csapattársnőnk (mindketten ifjú anyukák), elvileg csütörtökön találkozunk egy ismerkedő futás erejéig. Elkezdtem igencsak parázni ezen a nyolcason, úgyhogy mindezek fényében holnap reggel nyomatok egy ötöst, mert nincs az a kurvaélet, hogy ezt bebukjam. A jobb vállam elkezdett valamiért fájni, az még plusz remek dolog. Amúgy amit nem írtam, hogy vitaminnak Multi Pro-t szedek, reméljük ez megkímél a megfikkanástól.

Mai kajám reggel pufirizs, körözött, tízórai shake, ebéd a tegnapi második fele. Itt jegyezném, hogy lehet, hogy szarabb naponta főzni, de mára a broki-csirke kombó kissé penetráns szagú lett. Nem romlott, csak nem épp a gasztronómia csúcsa. Az új Guetta albumon meg három számból kettőben van Nicki Minaj, ilyen jól összehaverkodtak volna (bónuszpontért melyik az a Kanye West szám, amiben szintén szerepel a csaj)?

Uzsonna a maradék köri, főtt tojás fehérje, pufirizs (pufi vagy te köcsög- a rizs). Este összedobtam egy kis salátát (uborka, paradicsom, sonka, répa, paprika, minimális olívaolaj), dehát arra volt jó, hogy ne legyen jó semmire. Főztem teát, ezzel próbálom olyan este tízig kihúzni. Holnap este Főzősuli, de grillezünk, szóval a husi oké, aztán Edit csodakütyüjében csinálunk egy kanál olajjal sült krumplit, az is izgalmas lesz. Ma este meg vagy EÜ-t tanulok, vagy a forex alapjaival ismerkedem (a Bastion mára kiesett, mert az előbb a kis nyomorék squirt-ök vagy mik felbaszták az agyam).


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr133174186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása