A pokol 55 napja - Prequel

2011.08.22. 08:40

Mi is ez? Egész egyszerű a kérdés: egy diéta, sporttal megtámogatva. Próbáltam már néhányszor, el is buktam mindannyiszor. Balfasz voltam, teszteltem magam, de egy-két héttel után buffer overflow volt, és én is magamba flowoltam valami jó kis sült krumplit meg ilyesmit. Most ilyen nem lesz. Éppen eleget zabáltam idáig, szóval mostantól összeszedem magam. Nem is kell sokáig, két hónapnál kevesebb idő.

Hogy miért pont ennyi? Nos, először is az 55. napon lesz egy kisebb ünnepség Bónusz néven, ahol én már nem fogom magamat azzal szivatni, hogy diéta, és elvileg rákövetkező héten meg elutazom (sőt, bízom benne, hogy gyakorlatilag is). Utána november elején Ibériába megyünk, ahol szintén várhatóak kulináris kalandok, szóval ott átlépünk egy tömegnövelésbe, csak először lebontjuk az omladékokat, csakúgy, mint a Hegyvidék Center építésekor.

Most várom a kajámat, amolyan utolsó vacsora jelleggel, persze nem úgy ismertek, mint aki szarral pirít, érkezik hamarosan (bízom benne, hogy a futár is így gondolja) a kijevi jérce petrezselye bürgonyával, téfölös uborkasalátával, és desszertnek pedig túrógombóc. Ennyi lesz. És, hogy utána mi nem lesz? Nem lesz csoki, chips, pizza, kenyérke, szalonnácska, meg semmi ilyesmi, ami kapcsán csak egy kis gyanú is felmerül, hogy megbaszhat. A szervezetem persze úgy fog ez ellen tiltakozni mint a svájci kormány az euró ellen, dehát mit lehet tenni. Kemény lesz ez minden szerdán, amikor Amerikába látogatunk el, én pedig csak grill csirkét meg salátát tolhatok, azt is öntet nélkül, és a gyrososnál sem kellenek a szószok, úgy bizony.

És alkohol sem lesz. Sokan ezen a ponton mondják, hogy akkor szevasz az egésznek, Janikám, rábasztál, alkoholista vagy, nem bírod ki. Nos, nekik köszönöm, mivel ezzel is csak nekem segítenek, hogy még inkább kibírjam, és megmutassam, hogy csak azért is, és velük ellentétben nem vagyok puhapöcs. Nyilván szar lesz, mivel két hét múlva szülinap, utána azért Sven Wittekind is befigyel, a hétközbeni random piázásról nem is beszélve, de ez olyan mint a cigi, előtte fostam, hogy mi lesz, hogy lesz, és mégis simán teljesítettem a kritériumokat, arról nem is beszélve, hogy ez a csoda csak 55 napig tart. Aztan vár az Ikarus meg a Hangar-7 az 50 eurós üzleti ebédjével. Vagy nem.

Oldalt mindjárt megjelenik egy számláló, ami azt mutatja, hogy éppen mizu van, amúgy még azért a móka kedvéért tegnap berendeltem az Arriba Taqueria-tól egy quesadilla menüt, és ugyan 1700 pénzbe fájt, de a csomagolás teljesen példaértékű (még a Sprite-ot is bepapírozták külön), a kaja meg nagyon jó.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr33170268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása