Súlyos a helyzet

2010.05.25. 22:50

Imsét eltelt egy hét a diétából. A héten négyszer voltam edzeni, kettő súlyzós, és három aerob. Rájöttem, hogy kénytelen vagyok a súlyzósok mögé is berakni az aerobot, mert különben a büdös életben nem fog semmi sem történni. A heti történet is szép lesz, mivel csak szerdán és pénteken fogok tudni edzeni, ma egy konferencián voltam, este, és ez csütörtökön is így lesz. Szombaton vizsgázok, utána kurvaélet, hogy nem megyek, vasárnap pedig... akkor már inkább a hétfő.

A kajáról szólva, amíg hétköznap van, és a munka ritmusa megadja a dolgot, addig nincs gond. Amikor beköszöntött a hétvége, akkor... Kezdődött azzal, hogy hála az özönvíznek, szombat este azért nem mentem tuskóba, hogy "majd másnap". Szerintem mindenkinek a világon hamarabb leesett, mint nekem, hogy pünkösdkor nincs semmi. Szóval kezdődött a két nap móka, és így kb. sikerült annyit ennem, mint normális napokon egy nap alatt. Ráadásul közben volt Lost évadfinálé, tehát az egész éjjelt ébren töltöttem, két óriási hamburger, és némi hasáb társaságában, viszont aztán hétfőn szinte egész nap aludtam... gáz volt, na.

A héten annyival jobb a helyzet, hogy holnaptól megint normálisan fogunk enni, aztán meglátjuk... sajnos ebben a vizsgaidőszakban az is csoda, ha egyáltalán valami megy a kívánalmak közül.


Szerző: Jancsa Jani

1 komment

Címkék: diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr42031651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ejjkukk 2010.05.27. 15:09:01

A zindexen volt egy trailer a múltkor.
Nekem hatásos volt: azóta nemigazán tudok enni: meg is lett az eredménye.....4 évvel ezelőtti gatyák jönnek rám!
Amúgy tegnap, mivel alkalom volt, gondoltam meglepem magam ecetes chips-el! Az is jó volt, mert utána az ember már nem kíván semmi nehezet! (Legalábbis én.... :D)
Hajrá, hajrá!
Ja igen: tejmentes az élet, amit eddig elképzelni nem bírtam!
süti beállítások módosítása