Körivurszt Budapest

2011.06.20. 10:34

A céges levelezésre kaptam egy mailt, miszerint nyílt a Vámház körúton egy Currywurstozó, csupa autentikus cucc, sőt, mi még kapunk egy kód bemondásával 10% kedvezményt is. Itt esett le, hogy pont ennek a helynek láttam előző nap a matricáját a Café IF-ben a vécétartályon.

Pár napra rá le is mentünk megnézni, mit tud a hely. Belépve egy igazán kicsi helységbe érkezünk, odabenn van két pult, max 3-3 főre, az utcafronton pedig emlékeim szerint max 8-10 ülőhely van, szóval ezek betelte után az elvitel játszik csak, én erre is állnék rá az üzlet helyében. Kikértem egy curry és egy bratwurstot, sült krumplival, ami olyan 1200 körül mozog. A kedvezményről a pultos hölgy, illetve szemmel láthatólag betanulós fiatal (ámde annál csinosabb) kolléganője nem tudott, de szerencsére volt ott még valaki a hely részéről, aki (megjegyzem, kőparaszt módon) felvilágosította őket annak mibenlétéről. Látszott, hogy most nyitottak pár napja, de azért ilyeneket nem kéne elkövetni, főleg nem a vendégek előtt.

A krumpli mirelit volt, akkor sütötték ki, ellenben friss, és nem rossz, valamint a kolbászok is előttünk készültek el. A curryshez egy elmés kis szerkezet ügyesen felvágta a kolbászokat, és erre ment a szósz, míg a bratwurst pedig alapesetben házi bagettben érkezik (Bogi ilyenben ette, de szerintem még sülhetett volna egy kicsit), itt most anélkül volt, valamint lehet kérni a ketchup/mustár/majonéz trióból is hozzájuk. A kolbászról szólva, nekem kicsit puha volt az állaga, de mivel nem ettem még eredeti frankfurti kolbászt, nem tudom mihez hasonlítani (ezzel nem azt mondom, hogy nem volt finom, de az én ízlésemnek lehetett volna egy kicsit keményebb is). A curryszósz jó volt, és zusammen az egész talán egy kicsit túl sós/fűszeres is. Az adag nagyságával sem volt gond, nem centivel méregették a dolgot, bár félő, hogy más helyeken szerzett tapasztalatok alapján később ez is össze fog menni.

Bár nehézkes leülni, és lehet pár percet várni kell a kajára ha nem egyedül mész, mindenképp megkapja a Korporét ebéd matricát a hely, szóval ha a Fővám környékén dolgozol, és szereted a változatosságot, mindenképp próbáld ki!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr672976920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása