A korporét ebéd lényege a következő: alacsony ár/fogás arány, az ital nem megengedett, fizetéskor pedig következik a kártyajáték (vúcser). Szerintem minden multinál dolgozó testvérünk érzi a helyzet komolyságát, éppen ezért meglepő a lentebb felvázolt ebéd, hiszen ennél jobbat nem hinném, hogy ki lehet hozni a helyzetből. Természetesen erről is a Városban lakó srácoktól hallottam, de már kezdem megszokni, hogy folyamatosan egy lépéssel a nyomukban járok, elvégre ők a hivatásos írók.

Ezúttal a Ruben Étterembe látogattunk el, ami a melőhely tökéletes fekvésének köszönhetően ott van egy köpésre, szóval tényleg nem kellett messzire menni a korábban már meghirdetett négyfogásos (!) csütörtöki ebédért. Asztalt délre foglaltunk, és mint kiderült, ez ajánlott is volt, hiszen kábé tíz perc alatt meg is telt az egész helység, voltak akik tizesével jöttek, szóval tényleg népszerű a hely. Kezdésnek hagymás tojás volt, salátával, libatöpörtyűvel és mákos kaláccsal. Nekem már itt megérkezett a tetőpont, töpörtyűt ezer éve nem ettem, de ez annyira finom, ropogós, lágy volt, hogy alig akartam elhinni. A hagymás tojás volt a másik fele, igazából a textúrája rántottaszerű volt, de az íze szerint egy főtt tojás volt összetörve, és hagymával keverve. Fantasztikus párosítás volt.

Következőnek érkezett a marhahúsleves maceszgombóccal, majd a sólet libacombbal és tojással, mindkettő nagyon rendben volt, pont ahogy vártam, de semmi katarzis.

A desszert flódni volt, amit mindig meg akartam kóstolni, de sosem jutottam még el odáig, hogy a Csarnokban vegyek - hát most megtörtént. Annyi minden volt benne, hogy alig bírtam mind feldolgozni: dió, lekvár, mák, lezárásnak pont jó volt.

Az ebéd összesen olyan negyven percet vett igénybe, és az ára pedig a legjobb, mindenestül 1200 forint volt (összehasonlításképp, ennyi egy menü bármely gyorskajáldában, vagy a Tébában egy gyrostál). Érdemes figyelni az étlapon az ajánlatokat (amúgy a háromfogásos menü 750), mert ha olyan van, ami tetszik, akkor mindenképp érdemes útba ejteni. Ja és a szervíz is tökéletes, ami néhány "ebédelős" étteremben szintúgy nem mondható el.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr502714871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása