Ahogy már beszámoltam róla kicsit összesűrűsödtek az események mostanság, így a következő 3 post egy pénteki napomat fogja bemutatni. Előre bocsátom, nem volt egyszerű!

Röpke két hete vizsgáznom kellett Győrben, barátaim felléptek Bábolnán és a céges karácsonyi partit is ekkor rendezték. Semelyikről nem hiányozhattam illetve nem akartam hiányozni!

Úgy kezdődött a nap, hogy elaludtam...

Két vizsgám volt aznap, egy reggel 10-kor, másik délután 3-kor. Ehhez képest felébredtem 9:17-kor itthon, Komáromban. Győr kb. 30-40 perc. Rohangálás, kapkodás majd autóba pattantam. Még be kellett mennem pályamatricát venni, mert csak így volt esélyem odaérni.

Fél tíz múlt 4 perccel, mikor a kútra értem. Onnan ami a csövön kifér. 9:59kor értem az egyetem parkolójába, majd rohantam vizsgázni. Végül odaértem.

Másik vizsga délután, addig van idő... Felhívtam Ákos-t, menjünk be a Decathlon-ba körülnézni így karácsony előtt. A focicipője megadta magát, így azt mindenképp venni akartunk! Hihetetlen áron kaptunk egy Nike Mercurial Vaport, 18000 Ft-ról 5900re volt leárazva! Jó vétel volt!

Átmentünk kajálni a plázába, majd kenyérsütőt akartam nézni anyunak karácsonyra. Na, azt nem sikerült venni, de egy plazma TV-t találtunk marha jó áron. (azt tudni kell, hogy a szülinapom és a karácsony egy hét különbséggel követi egymást és már egy ideje gondolkodtam TV vásárláson) Éppen kapóra jött, 107 cm-es Samsung. Hurrá! De közben vissza kellett mennem a délutáni vizsgára, addig az eladó srác félre tett egyet nekem. Kifelé Ákos talált egy Sony Ericson telefont a parkolóban az autók között. Mondom ilyen nincs! :) De most húzás van, mert megint elkések!

Bementem az egyetemre ismét, de csúsztak a vizsgával valami előző időpont miatt. Mindegy!

Meglett ez is, visszamentem a TV-ért, bepakoltuk aztán irány haza... eddig jól állunk!

Folytatás holnap!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr141174650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása