Újonnan induló rovatunkban olyasmivel próbálkozom, melyet még az előző oldalon kezdeményeztem: heti bontásban az éppen akkor meghallgatott zenéket festeném le pár szóban. Az első rész az október első hetében hozzám eljutott lemezeket tartalmazza!

Az értékelési rendszeren még gondolkodom, hogy a későbbiekben is sikerüljön következetesnek maradnom, szóval ez alkalommal csak szóbeli osztályzatot fognak kapni a muzsikák. 

The Rasmus - Black Roses 

Bár volt korábban néhány jó pillanatuk, mondjuk úgy öt éve, mostanra már visszasüllyedtek abba a lagymatag plöm-plömbe, amiből én még reméltem, hogy kiszakadnak. Nem sikerült, ezért a lemezt nem is ajánlom

Thievery Corporation - Radio Retaliation 

Ez már döfi! Miképpen a főzős videómnak is ezt választottam aláfestő zenéül, talán kitalálható, hogy bejött a lemez. A többi része is mondhatni hozza a szokott sémát, trip-hop, meg ami kell: egyértelműen többszöri meghallgatásra ajánlott

The Streets - Everything is Borrowed 

Ismét visszatér az angol mester, és lerak valamit nekünk a szokásos elbeszélős stílusában. Ezen a lemezen a kettő-hárommal korábbiakhoz képest talán kevesebb az annyira karizmatikus zene, de azért akad mindenképp, kedvencem az I Love You More lett. Meghallgatásra ajánlott, akár többször is

Tom Morello/The Nightwatchman - The Fabled City 

Na, ezt nem tudtam elsőre hová tenni, tekintve, hogy egyáltalán nem ilyenre számítottam. Lassú countryzene, kellemes énekhang, jó dallamtémák - nem igazán ehhez szoktam, de tetszett, szóval akár többször is meg lehet hallgatni; mondjuk leginkább hangulat kell hozzá. 

Rise Against - Appeal To Reason 

Az egyik kedvenc hardcore bandám, az előző lemezen a The good left undone a mai napig a személyes favoritok közé tartozik. Ez a lemez sem okoz csalódást, ugyanolyan lendületes, dallamos, szóval mindenképp többszöri meghallgatásra ajánlott

T.I. - Paper Trail 

Ezt a lemezt meghallgattam, de őszintén szólva túl sok nem maradt meg belőle. A már korábban említett Swagger Like Us pedig felülmúlhatatlan. Egyszer hallgassátok meg, aztán meglátjátok. 

FIFA '09 Soundtrack 

A korábbiakhoz hasonlóan vegyes felvágott, egy-két számot találtam rajta, amit nem ismertem, és tényleg kiemelkedő, de negyven számból ez annyira nem jó arány. Szerintem a néhány évvel korábbi válogatások ütősebbek voltak - egyszer fussátok végig, de aki komolyabban zenét hallgat, nem fog sokat időzni rajta.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr921174615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása