Betegség, foci, mindennapok

2008.10.14. 23:30

Kicsit eltüntem a napokban. Ennek az az oka, hogy betegeskedem. Jobban fáj a torkom, mint a kéményseprőnek a reklámban. Szedek rá mindenfélét, plusz pusztítom a mézet is szorgosan. Vinnie the Pooh most is itt van mellettem.

Hétvégén felfedeztem, hogy a tankönyveim ott állnak a polcon érintetlenül. Azt tudni kell, hogy meló mellett suliba is járok. Mindezt e-learning formában művelem, helyileg Győrben a Széchenyi Egyetemen immáron harmadik éve. Fizetek, mint a szorgos pásztorgyerek, küldik a könyveket plusz van netes talulófelület, tárgyankét konzultáció hétvégén, majd vizsgaidőszak decembertől. Már előre örülök neki!

Szóval megnéztem a könyveket, hogy minden megjött-e rendben. Elvileg OK a buli, de a lélek még nem vitt rá, hogy belepillantsak bármelyik tárgy jegyzetébe is...

De váltsunk.

Szombaton este kilátogattunk a Puskás Ferenc Stadionba, ahol a magyar labdarúgó válogatott Albániát fogadta. Mintegy 26 ezer ember volt kint. Az első félidő egy kalap szar volt, a második szintekkel jobbra sikerült. Végül nyertünk 2-0ra. A hangulatot csak a kitűnő jelzővel tudom leírni, mint a stadionban, mint a metróban. Megérte elmenni, még ha volt éjfél mire hazaértünk, akkor is!

Folytalás szerdán Málta ellen.

Az ősz eljöttével felfedeztem, hogy vásárolnom kellene vmi átmeneti kabát félét. Ugyanis csak egy vékony széldzseki és egy téli kabát tartózkodott otthon a fogason. A héten sikerült venni egy farmert 3500 Ft-ért illetve egy pulcsit 4500 Ft-ért, ami egyben kabátként is funkcionál. Teljesen jó a mostani időjáráshoz. Nem utolsó sorban pedig nekem kurvára tetszik!

Főleg azért vagyok elégedett, mert az áruk is rendben volt. (Vettem én már farmert 17000ért!)

 

Röviden ennyi. Ha a betegség tovább áll aktivizálom magam! See you later!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr751174585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása