Piás Johnny

2011.12.01. 17:40

Ma kaptam két bájos kommentet is.

  • "Én sokáig gondolkodtam azon, hogy alkoholista vagy-e?" (azt, hogy végül mire jutott, nem mondta el)
  • "Én nagyon becsüllek és felnézek rád. Legutóbb is, estél-keltél (nem így volt, direkt pihentem le), de mindig bírtál még inni. Más már rég összeesett, meg hányt volna, de te még mindig ittál. Ez ám a teljesítmény" 

Erre mit mondjak? Nem feltétlenül ezeket a bókokat szeretném egy nő szájából hallani, de köszönöm.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr503429469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása