Pár héttel ezelőtt volt egy durva tripem Zegre, ahol először is Jandó meg Dave zenélt egy buliban, majd iszonyat kemény after jött, annyi vodkával, ami a világon nincs, végül még elmentünk egy másik kocsmába is, itt már azt se tudtam, melyik városban vagyunk (néha más sem), este BL-döntő, majd ismét vodka, és alvás. Másnap lightolás, és volt még ezernyi sztori, de azokat nem tudom leírni, mivel annyi jóváhagyás kéne hozzá, amit most nincs kedvem begyűjteni. Egy kép Lizikéről viszont talán belefér.

Egy a lényeg, vasárnap este, közvetlenül hazaút előtt felmentünk a helyenként meglepően dombos város (amúgy ezeket a részeket nagyon bírtam) tetejére, és ott a Gyuri csárdában fogyasztottunk egy jó kaját, melyről egy képet szeretnék most közzétenni.

Fantasztikus, hogy az alapanyagok helyi beszerzésének, és feltehetően a vidéki pozíciónak köszönhetően mennyire alacsonyak voltak az árak. Egy jó Högit és egy kólát ittam, valamint hagymás rostélyost ettem sült krumplival és uborkasalátával. Az adag hatalmas volt, két szelet hússal ráadásul, és finom is; így összesen fizettem 2700-at. Mi ez, ha nem egy remek ajánlat?


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr82978409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása