Lűje már le azt a kacsát!

2011.02.23. 10:52

Ki mondta az idézetet? Miért lőttünk, és hol? Mi volt benne az átverés? Minden hamarosan kiderül!

A Bónusz Brigád, mint az első kuponos oldal, igazi áradatot indított el itthon, hiszen egyrészt majdhogynem féltucatnyi követőjük lett, ennek már gyűjtőoldala is van, és fogászattól elkezdve lövészeten át éttermekig bezárólag lehet mindenhová menni, javarészt féláron. Megnyílt a világ, mondhatnánk, és nem is tévedünk nagyot. Ezúton is nagy köszönet az ilyen oldalaknak, csak sajnos nem szabad azt elfeledni, hogy Magyarországon vagyunk, és amit az egyik kéz ad, azt a másik elveheti, persze az előbbi tudta nélkül.



Mi ezt a kupont vettük meg, mely a budafoki Erva Sportlővő Club-ba szólt, ahová egy szombati délután érkeztünk. Odajutásunk rendben zajlott, nekem amúgy is bejön a környék, valószínűleg, mert csak ritkán járok oda, és valahogy ilyen városi kirándulás jellege van számomra a dolognak, de ez mindegy most. Megérkezve kitöltöttünk egy regisztrációs papírt, majd kaptunk szemüveget, fülvédőt, és irány a lőtér (elég kicsi volt, én nagyobbnak gondoltam, alig négy-öt fakk volt egymás mellett). Vezetőnk betárazta a fegyvereket, és kezdődhetett a móka. Elsőként egy 0.22-es Ruger volt, ez relatíve nem rúgott nagyott, meg nem is volt olyan vészes hangja. Következőnek jött a Glock, ez azért már nagyobbat szólt, kissé meg is lepődtem az első lövésnél. Nem annyira, mint a .357-es Smith&Wesson-nál, aminek az első lövésére egy izmos basszameg is kiszaladt a számon. Visszarúgott elég rendesen (az előzőekhez képest mindenképp), valamint akkorát villan meg csattan, hogy öröm nézni. Persze ennyivel nehezebb is célozni vele.



A lőlap így nézett ki ténykedésem után.



Ez mind szép és jó, de miért írtam fentebb, hogy átverés. Nos, nézzük, hogy volt hirdetve.

Legújabb ajánlatunkkal lőhetsz éles lőszerrel az Erva Sportlövő Klubban 7100 forint helyett 3500 forintért.
- oké, megvolt



A lövészet a regisztrálással és a rövid alapoktatással együtt körülbelül egy órán át tart. - két ember részére (oké, együtt voltunk, de akkor is) nem tartott tovább, mint fél óra, oktatás annyi volt, hogy szemüveg fel, fülvédő fel, ezeket ne vegyük le - erre azt hiszem magamtól is rájövök. Ja és elmondták, hogy célozni kell - a filmekből többet tudok meg.

Az első, 0.22-es kategóriában választhatsz öntöltő Smith&Wessont, Coltot, Rugert, vagy forgótáras Taurust. A második, 9x19 mm-es kategóriában találkozhatsz a legendás Jerichóval, amely a ’90-es évektől a magyar különleges alakulatok kedvelt pisztolya is volt. De ugyanebben a kategóriában megismerkedhetsz a Glockkal is, amelyet többek közt az USA légierejének pilótái használnak kézifegyverként...- ez szép és jó, de nekünk senki sem ajánlott fel többféle fegyvert, és szerintem nem a mi dolgunk lett volna követelőzni (bevallom, örültem, hogy lőhettem, nekem ez így is nagy dolog volt).



Próbáltam megnézni a honlapon, hogy ez így akkor mekkora kedvezmény is volt, de sajnos ott sem találtam az árakat, ezen az oldalon csak a pisztolyok képei voltak fenn. A konzekvenciák a következők: élménynek mindenképp jó volt, nem bántuk meg, csak nem értem, minek olyat kiírni, amit nem tartanak be. Érdekesnek tartom a pisztollyal való lövészetet, de nekem elég nehéznek tűnik, és lássuk be, drága játék, mert párezer forintot fél óra alatt el tudsz lövöldözni simán. Ettől függetlenül elég fasza volt.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr162681324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása