Az információs társadalom korában nehéz érvényesülni up-to-date információk, online jelenlét, és 32/400-as energiaital nélkül (note to self: kezd fogyni). Bár nincs jobb móka, mint félig részegen külső modemet tesztelni, ennek ellenére mindezt ma reggelre hagytam. A fejem kissé hasogatott a tegnap este végrehajtott gerillaakció jellegű Bivalypróba után, na de ez kit tart vissza egy kis geeküléstől? 

Előkaptam tehát a notit, rádugtam a magenta cuccot (ami amúgy Merlinről kapta a nevét); konnektáltam és autentikáltam: végül feljutottam. Gyorsan dobtam is egy index-origo-speedtest szentháromságot, és annak ellenére, hogy az ágyamban üldögélt a gép, egyáltalán nem volt álmos. Lefelé olyan 350-et húzott fixre, felfelé pedig (ezt nem próbáltam ki) 45-öt mondott. 

Felpattantam a newmixesre is, onnan pedig egy David Guetta - Big City Beatset kaptam le: sebesség megerősítve. A kártya barátságosan villogott az egy szemével, akárcsak Küklopsz malaca, én pedig felhőtlen boldogságot éreztem, hogy a világ nagy egésze immáron vájörlessz is kitárult előttem. 

Merlin szoftverét telepíteni nem volt nagy varázslat (éééérted, Merlin, varázslat!), az új profil létrehozásához amúgy kellett kicsit túrnom a netet hozzá (nem az enyém a kártya, de ettől függetlenül bíztam benne, hogy mindent megkaptam vele - ha ez így történt, akkor ez bizony rossz pont Téékre nézve). Miután ez megvolt, PIN-kód, dákód, és benn is vagyunk. 

Meglepő módon első próbálkozásom idején, egy hétemeletes irodaház harmadik szintjén a kártya egy 33,6-os modem sebességét produkálta, ezért is hoztam haza, hogy nanemár. Itthon ezzel szemben csak akkor dobta el a jelet, ha lockoltam a gépet, majd visszajelentkeztem: ilyenkor újra kérte a kódot, gondolkodott kábé egy percig, majd újra ment. 

Az egész kalandból annyit szűrtem le, hogy jó dolog modern kidnek lenni, és kell minimum egy notebook. Most pedig fájó szívvel de, zárom postomat, és visszaadom a hóbelevancot.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr321174575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása