Ha olvastátok az előző postot, abból ti is remek ötletet meríthettetek arra, mit is csináljatok ebédre egy jó Sous Vide Supreme készülékkel, azonban a szemfülesek észrevehették, hogy akkor kimaradt a desszert.

2013-10-18 17.25.10.jpg

Nos, ebben a postban az egyszerű-de-nagyszerű kategóriát vesézzük ezzel ki. Ahogy már korábban említettem, pár apróra vágott barackot és szilvát vákumoztam le, és főztem háromnegyed órán keresztül olyan 85 fokon.

2013-10-20 11.18.21.jpg

Mihelyst ez megvolt, nem cicomáztam túl: tányérra kanalaztam, rá pedig egy jó gombóc vaníliafagyit tettem - néha az egyszerű dolgok a legjobbak. Aki bátor, az megcsapathatja még egy kevés tökmagolajjal is, csalódni nem fog!

2013-10-20 19.46.14.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr935630205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása