A pokol 55 napja - Sequel

2011.10.21. 22:06

Egy hete véget ért a pokol, de úgy gondolom, egyrészt tartozom némi beszámolóval utána is, valamint ez a pénteki nap tökéletes arra, hogy nyomonkövessük a változásokat. Kezd erős lenni a gyanúm, hogy itt a Hegyvidéken kibaszottul nem normálisan mennek a dolgok, ma például az egyik farkaskutyából egy pamacsos fülü whippet lett, majd vissza, és ráadásul gyerekhangon vonyított.

Szóval a program. Bár nem volt komolyabb kijelölt cél, csak úgy a 83 kiló, az végülis simán meglett már olyan 35-40 nap környékére, így ott akár abba is lehetett volna hagyni a dolgot. Még egyszer leírom, a program kábé öt hét után be is fejeződhetett volna. Nem faszom lószar diéta, idióta baromság, hanem egy kis ésszel és akarattal összehozott fogyás. Aki idáig nem vette volna le, a lényeg két dolgon volt: kaja csökkentése, mozgás növelése. Elhagytam a piát teljesen (nem haltam bele), a desszertet és az édességet, mindenből kb a 2/3-adát-felét ettem, gyorsétteremben csak salátát, vagy tortillát, vízzel, krumpli nélkül. Ez szerintem egy felnőtt ember számára egyáltalán nem tarthatatlan, aki ennyit sem bír ki, úgy, hogy komolyan gondolja, az egy szar alak, aki nem is érdemli meg a fogyás örömét, már ha örömnek lehet azt nevezni, hogy a nadrágjaidat baszhatod ki, mivel úgy lógnak rajtad, mint tehénen a gatya.

Tény, hogy nem egyszerű, főleg az első hetekben. Én úgy oldottam meg, hogy vasárnap lefőztem a hétfő-kedd ebédet, szerdán ugye gyorskaja (fentebb), csütörtök péntek pedig munkatársakkal valami menü. Ebben is segítek: leves oké, ha nem gyümölcs, kaja oké ha nincs agyonbaszva cukorral, liszttel, lehetőleg legyen benne valami csirke, vagy hús, és persze újfent: desszert nuku. Gyros simán jó, kínaiból fél adag, és nem az olajban sült rettenet, plusz szósz nélkül, és kábé le is fedtük a lehetőségek nagy részét. Este vacsorára valami saláta, vagy ilyesmi. Attól se kell befosni, hogy mi lesz, ha beülünk valahová, limonádé (cukor nélkül, ha lehet), és ennyi. Akinek a társaságát meg nem bírod pia nélkül, azzal minek mész bárhová, nem?

Mozgás, ez a nehezebb része. Kurvára nem lesz elég, ha leesz a fene az edzőterembe, bohóckodsz a futópadon, majd egy hét múlva félig lenyomorodva feladod, ugyanez igaz a súlyokkal is. Én ugye a melóba oda-vissza bicózással kezdtem, aki 10km-en belül lakik, az szerintem simán megpróbálkozhat ezzel, persze nem most ősszel-télen, mert kezd hideg lenni. Ezután jött a futás, ezt sem most kezdeném el, de amúgy is, ha idáig nem fogytál le, akkor vagy most csinálj valamit, vagy karácsony előtt már ne bohóckodj ezzel, mert semmi értelme. Nagy a pofám igen, de én nyár közepén 94 kiló voltam, most meg alig érem el a nyolcvanat (friss adat a hírügynökségtől), és ha valaki, én aztán szeretem a kaját, meg a lustaságot. Így volt heti 300 perc bicó, és 90-120 perc futás maximum. Ez olyan sok? Ha igen, akkor sincs gond, csak lassabb lesz a fogyás.

Ami még jött, hogy sokan mondják, egyrészt, hogy lefogytam, másrészt, hogy tök jó, hogy futok - ezeket mind köszönöm, soha nem is sejtettem, hogy valaki azért fog megdícsérni, mert sportolok, állat nagyon. A konklúziók kábé ezek voltak fentebb, egyrészt nem volt ez olyan kemény, mint amilyennek tűnt, másrészt, ha valaki ezek után nyíg nekem, hogy nem tud lefogyni, akkor olvassa el ezt, és kézcsók.

Következő jogosan felmerülő kérdés, hogy innen hogyan tovább. Nos, ma este megejtettem a Mennyország első napját, kis pálinka, kolbász, miegyéb, házifesztivál. Noha abban korábban egyetértettem mtomival, hogy a kurva nagy izmok nem feltétlen jók, mégis arra jutottam, hogy valami kéne így télire, mert azért mégiscsak. Rendeltem egy jó kis pólót is, abban meg úgy nézek ki, hogy kész röhej, a karjaim vastagsága szánalmas (sajnos ezt ki kell mondani). Lehet, hogy majd eljön az a kor is, hogy ezt elfogadjam, egyelőre még úgy gondolom, hogy lehet különösebb gondok nélkül javítani a testképemen. Ha meg nem, akkor tavasszal újra lefogyok, de látva ezt a mostanit, nem lesz itt többet óriáspizza, meg táblacsoki, az is kurvaélet. Első körben pedig jövő nyár elejére megcélzok egy jófajta Johhny Quid formát.

Ehhez persze edzés kell. Amit néztem, funkcionális, ott úgy tűnik nem kell a pénzem, mivel már a második, különböző címeken történő emailváltás akad el, én pedig nem fogok könyörögni (és nem is kis terem, sőt); csak nem értem mi lehet a háttérben. Szóval nagyon úgy fest, hogy a megoldás az lesz, amivel már régóta szemezgetünk Márkkal, mégpedig a klasszikus Flex Gym itt mellettünk. A terv a következő: heti három futás, kétszer olyan másfél óra teljes testes átmozgató jellegű edzés, és heti egy úszás. Ha ez összejönne, már kibaszott boldog lehetnék. Persze emellé kell egy normális kajálás is, de erről majd később.

Itt vagyunk most, innen megyünk tovább. Következik tehát minimum öt hónap ebből, aztán meglátjuk, merre tovább. A saccolt súlyom márciusban legyen olyan 85-87, ha ennél több, az már gáz. Köszönöm a figyelmet.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr563320972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jancsa 2011.10.24. 11:51:57

haha gratulálok, bátyó! :)
25 évesen nem áll jól a toka :D
az óriáspizza meg nem gáz, csak ne egyedül edd :D az ajándékod meg majd egyik nap leszállítom :)
A fogyás meg részemről csak annyi, hogy nekem úgy kellett az elmúlt hetekben visszahízlalnom magam 69 kilóra, mert 66 körülre kerültem egyszerűen, mert elfelejtettem enni, viszont szinte minden nap 2-3 órákat sétáltam.. :D szóval aki fogyni akar az ne egyen... ennyi. a. trükk.
süti beállítások módosítása