Bisztróebéd az Almáriumban

2011.10.06. 10:14

 Miután Emő levágta a hajamat, gondoltam kihasználom a csodás lehetőséget, hogy napközben kinn vagyok a városban, és benézek az Almáriumba, Kerekes Sándor új helyére (emlékszünk még a Holdra, ugye?).

Dél előtt öt perccel érkeztem, a hely maga a Gizella utcában van a Wang mellett (hát igen, ez is Lucullus cucc volt), beléptemkor nem volt más vendég, csak a mosogatógépet javították. Gyors rendelésfelvétel, a Hargita Gyöngye szódavíz kis autentikus üvegben érkezik, így is kell ezt.

Az előételem kecskesajt mousse zöldségekkel, házi kenyérrel, a tányér ismerős, és a minőség is, ahogy szétolvad a számban a küllemre fagylaltnak is beillő étel.

A következő fogás ráknyárs volt, azt hiszem kakukkfüves rizottóval. Mindkét fogás pontosan azt hozta, amit vártam, a rák kicsit fokhagymás, átsült, a rizottó pont jó állagú, viszont talán kicsit sok a rákhoz képest, mindenesetre belapátoltam, good source of carbohydrate.

Még olcsóbb lett volna a fogásonkénti ár lebontva ha rendelek desszertet is, de sajnos az a programba nem fért már bele. Mire a végére értem a kajának, félig meg is telt a hely, valószínűleg a közeli Siemens, vagy más irodákból érkezőkkel. Remek kis hely ez, egy a baj, hogy délután ötkor bezár, és csak hétköznap van nyitva.

Mellettük szól viszont, hogy reggelit is adnak, szóval sanszos, hogy még visszatérek az egyik szorgos nap kezdetén.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr253278446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása