A Szent Péntek Reggeli Mérlegelés eredménye 83,6 kiló volt (egy sonkás vajas croissant után, ezt azért hozzá kell tennem), így a hétre a fogyás megállt, ami tekintve, hogy miket toltam, nem is rossz eredmény. Persze nem kell semmi rosszra gondolni, csak volt egy kis hamburger a Sült Fogasban (amiről nemsokára Ti is olvashattok majd a Burger blogon), tegnap a Just 30!-on némi pogácsa (erről később), meg ilyenek. Bolond hetem volt, kétszer nem is tudtam reggelizni, és emellett beiktattam némi olajos magvakat is (dió, mogyoró, mandula), hogy a zsír része is meglegyen a tápanyagnak.

Szóval, hogy is néztünk ki. Hétfőn befelé a biciklim hátsó tengelye eltört. Ezt persze reggel még nem tudtam, először azt hittem, hogy a fék az, de miután elkezdett recsegni is, és nem csak nem menni, gyanakodni kezdtem, és az Astoriától betoltam. Este lejött Márk, aki kisebb piknikhez készült, hozott sütit meg szörpöt, sőt, mint kiderült sör is volt nála, de azt már nem is merte elővenni. Külön mokás, hogy az utolsó 500 méteren ő meg defektet kapott, így ott álltunk két szar biciklivel. Kitoltuk a Csarnok térre, szétkaptuk az enyém, és ott lett gyanús, hogy a hátsó tengely két darabból állt, és a csapágyak szerteszét gurultak. Közben jött a vihar is Buda felől, a forgószél részénél pedig úgy gondoltuk, hogy ezzel már nem tudunk mit kezdeni, szóval visszavittük mindkét bicót a mélygarázsba, hogy majd eláll. Nos, az eső nem így tett, így hazafelé még meg is áztunk, totális elbaszódás. Amúgy másnap bevittem a Hugo Sportba, ahol másfél nap alatt 1700 forintért kicserélték az egészet, ami kiváló ár volt, tudom ajánlani őket mindenkinek.

Kedden letettem az EÜ-vizsgát jogsihoz, két óra várakozás után; kaotikus állapotok voltak a Vöröskereszt Mester utcai helységében, de végül meglett. Tegnap reggel Emőnek segítettem a hajammal letenni a fodrászvizsgáját, ez sikerült is neki, de itt sem volt reggeli. Amúgy fantasztikus a 97E busz kifelé az Örsről (itt lekempeltem volna legszívesebben, de inkább hagyjuk, hello Ági), az első megállót konkrétan negyedóráig tart, hogy elérjük. A Kucorgó tér, ahol leszálltam, pedig kissé a Tatuinhoz hasonlít, mindenkinek ajánlom megtekintésre.

A fodrászvizsgán a másik srác se volt gyenge, ki volt adva, hogy minimum 8 cm haja legyen valakinek, erre két modellje is max 2-3 centi hosszú hajjal rendelkezett, azt se tudta mi van... félelmetes az ilyen, és állítólag ezt már egyszer eljátszotta (Robikám, aranyapám, drága barátom, hát nem megmondtam, hogy átmenet legyen?). Mi mindenesetre jól elvoltunk.

Hazafelé fogyasztottam egy remek ebédet az Almárium Bisztróban, erről majd írok külön, teljesen korrekt kis hely, Kerekes Lajos viszi, akit a korábbi Gold illetve Hold Bisztróból ismerhetünk. Utána lőttem hazafelé egy eszméletlen nagy titshotot a piros hetesen, majd délután a futás előtt benyomtam három körtét és egy fehérjeturmixot. Nos, ez hiba volt.

Este jött a Just 30! verseny, melynek az volt a lényege, hogy 30.00-hoz a lehető legközelebb kell futni a szigetkört. Nekem idáig max 35 perc alatt ment a dolog, szóval nem is fűztem hozzá nagy reményt, futás közben rátapadtam egy előttem menő csávóra (szintén versenyzett), aki a jelek szerint kurvára húzott magával (nem volt gyenge mentális küzdelem, de mint tudjuk, megállni nem szabad), mert a végső eredményem 29:08.07 lett, ami 5:26-os kilométernek felel meg. Hát mi a kurva élet?!?! Gyönyörűszép PB, de ez kötelez is ezek után, szóval szép idők elé nézünk.

Utána beverettem vagy húsz kis sajtos meg tökmagos pogácsát, ittam két light kólát, és go home, hajnali egyig chatelés, ma meg ötkor kelés. Itt tartunk most, a kihívás este a Laurent Garnier buli lesz, tekintve, hogy még mindig nem ihatok, de mivel háborúba megyünk, sebesülteket hátra nem hagyunk. Ja és már csak három hét, és vége a programnak. Vajon sikerül lemenni 81-82-ig?


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr573247761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jancsa 2011.10.01. 10:27:14

ez végre tetszik ez a post :)
hajrá, így tovább.. ja, és more tits or gtfo. valamint sztem 1-2 felest megérdemelsz azert :D
süti beállítások módosítása