Edit esküvője

2011.07.12. 09:51

Pár héttel ezelőtt megházasodott Edit, aki azonfelül, hogy az egyik legjobb barátom, még innen a blogról is ismerhettek. Maga a polgári szertartás fenn volt a Halászbástyán (hamarosan videó is érkezik), majd busszal mentünk át a Margitszigetre, a Grand Hotelbe. Ennek az a legnagyobb különlegessége, hogy gyermekként folyton csak elsétáltunk előtte, én nyújtogattam be a nyakamat, de közel 25 év után végre belülről is meg tudtam nézni - priceless.

A beszédek és a vacsi után fergeteges buli kezdődött, pálinkával, sörrel, ami csak kell, bár a zene nem volt épp a barátom, de a hangulat remek volt. Detti, HZoli és jómagam olyan fél öt körül átnéztünk a Csacsába, ahol regroupoltunk Milánnal, meg pár újonnan megismert cimborával. Itt Zoli öt percig bírta (a napfelkelte előtti napszemüveges arcok kicsit betettek neki), Dettinek pedig a busza ment, így lightos sörözés, after Milánnál, ahol már az én sokat próbált szervezetem is lerottyant, így kettő körül hazataxiztam egy kurva nagy Mergával, majd a házunk előtt kidobtam a taccsot. Felmentem, aludtam, ettem, majd este hét körül nekiálltam a hétvégi túlórának, 150 eInvoice lekönyvelésének.

További képek a galériában.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr883054270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása