Ezt a sztorit Michael mesélte, még kinn Bajorországban, fogadjátok sok szeretettel!

"Ez még akkor történt, amikor Münchenbe ingáztam, munka miatt. Volt egy kis kávézó a pályaudvar (Hbf) mellett, ott minden reggel ittam egy kávét, ettem egy sütit, ahogy azt kell. Időnként láttam egy öreg nénit, beszélgettünk is, meg ilyesmi. Általában ő tovább maradt, miután én már felszedelőzködtem, és mentem munkába.

Egy napon szintén bementem, a néni akkor is evett egy süteményt, és ivott egy kávét. Én kimentem a mellékhelységre, és megkértem, hogy addig figyeljen a cuccaimra. Mire visszatértem, a néni már sehol sem volt, de észrevettem, hogy a táskáját ottfelejtette. Mentem volna fizetni, de a pincér azt mondta, hogy a néni szerint én meghívtam őt a süteményére és a kávéjára, és mivel ő nem fizetett semmit, nekem kéne. Szívtam a fogam, és magyarázkodtam, de nekem is indulnom kellett, mivel a munka várt, szóval kifizettem, gondoltam, legközelebb majd megkérdezem tőle mi ez.

Ahogy kinéztem az ablakon, láttam a hátát eltűnni az egyik kanyarban, szóval felkaptam a táskáját, gondoltam utánaviszem, és elindultam arrafelé. Ahogy mentem, a néni megjelent távolról, és elkezdett kiabálni "rendőr, fogják meg, ellopta a táskámat". Hirtelen nem tudtam mire gondolni, a munkából kis híján elkéstem, kifizettem neki a fogyasztását, ráadásul elég hülyén is éreztem magam, kezemben a táskájával. Mindeközben feltűnt két rendőr is, és a néni harsány kiabálását hallva, futva elindultak felém. Ekkor már végképp nem tudtam mit csinálni, erre ha ez még nem lett volna elég, az egyik járókelő még a táskát is kiverte a kezemből a reggeli sietségben. A táska szája szétnyílt, és tudjátok mi volt benne...?

...hát nem más, mint ez a történet. Ez volt a táskában."


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr702976907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása