Már egy ideje akartam írni az első olyan mobilos játékról, amiért képes voltam pénzt is kiadni, de ma láttam, hogy a NokConv is lehozott egy írást róla, szóval gondoltam, minek várjunk tovább. A játék lényege nem bonyolult, vannak a malacok, akik zöldek, mintha lefosta volna őket egy liba, és vannak a madarak, akikből többfajta is létezik, mindegyik más skillel, és sajátmagukat mintegy kamikaze akcióba hajszolva csapják pofán egy csúzliból kilőve a sertéseket.

Nem egy akadémiai szórakozás, de nem is ez a lényeg, amikor van a sima piros, a sokszorozódó kék, a bumerángos zöld, a turbózós sárga, és a tojáspottyantós fehér jószág. Nokiára jelen pillanatban Maemora és S^3-ra érhető el. Nekem előbbi van (nehéz kitalálni, hogy mi...) , és jelen pillanatban az alapcsomag mellett elérhető három kiegészítő, mind ~400 forint közeli áron pakkonként 2-3* 15 pályát adva.



Ez mind nagyon szép és jó, de hol marad szórakozás - kérdezte egy jól ismert filmhős, akinek ellopták az arcát, és sajnos az iPhone biznisz megint megelőz minket, hiszen oda már megint több tartalom érhető el, konkrétan több map, és plusz madár (a nagy piros buci bunkó). Nagy valószínűséggel a jobb üzleti modell inspirálhatta a Rovio embereit arra, hogy szifonra menjen a több, a Maemora meg nem (na meg a discontinued opsys); mindezek után kíváncsi vagyok, hogy az új Symbianra mi lesz a folytatása a történetnek.

Az árról szólva nekem megért ennyit, hogy a meditálókamrában töltött magányos perceim ne unatkozással legyenek elszámolva, bankkártyás fizetés simán ment, gond egy szál sem volt. Ez az az árképzés ami még működhet is szerintem, akinek elérhető, mindenképp ajánlom, mert nagyon jópofa és kihívásokkal teli a játék.

Letöltés itt, aki pedig pólót szeretne, annak ez az oldal ajánlott.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr322363736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása