Pizza King ismét

2010.08.30. 20:35

Úgy néz ki, visszatértem így augusztus végefelé, de komolyabb megállapításokat csak később tennék, konkrétan ha sikerül egy huzamosabb időt végigírni. Addig is elmesélem, hogyan revideáltam a Pizza King nevű létesítményt (akikről már írtam, de sajnos egyáltalán nem azért, mert fizetnének nekem, vagy Barney).

A leginkább azért kerülnek szóba, mert itt a nyócban, ahol lakom, ők a leginkább elfogadható árú kaját nyújtó házhozszálítós. Leírva ezt a mondatot úgy tűnhet, megviselt a hétvégi román kirándulás, és ez lehet így is van, de most már direkt nem javítunk, majd belejövök, vagy nem.

Szóval arról már írtam, hogy okés lett a kaja, de amit ma is produkáltak, azon ismét meglepődtem. A deal annyi volt, hogy némi kaja, dél tájban, a maradék vúcsereimből, ami volt összesen 2200. Na ebből a pénzből kijött az itt látható kép.



Két amerikás saláta dobozában jó adag köret, két szelet rántott cukkini, kettő padlizsán, hat-nyolc karfiol, meg egy gomba, ehhez tartár. Rendeltem még egy nagy doboz francia hagymalevest, ahhoz volt egy pirítós, és jött még egy 0,25ös bomba is.

Igazából nem akarok örömódákat zengeni, de ennyi kajáért ennyi pénzért öröm költözik a csóró egyszeri blogger szívébe, és ezt úgy dönt meg is írja. Még akkor is, ha kétszavanként elgépel valamit.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr222259826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása