Csak őszintén

2009.08.27. 19:56

Szar kedvem van már egy hete. Ez ma hazafelé is megvolt a 178as buszon, úgyhogy elhatároztam, hogy ha hazaérek írok valami igazán depressziósat. Olyat, amiben a csávónak pokolsötét a hangulata, Fabriciust olvas, mert popkult, aztán hazamegy, és lelövi magát. Ehhez képest annyit válogattam a Kaisersban meg aztán a DM-ben, hogy ez az egész elmúlt. Tragic.

Olajos heringet vacsoráztam friss kenyérrel, amihez vettem egy Soproni Szőke Ciklont. Ez utóbbi sajnos nem csak bebaszva volt szar, hanem így is. Erről jut eszembe, az is vicces volt, amikor egy hete a Podmaniczky-körút sarkán a non-stopban a csaj nem hitte el nekem, hogy ez a sör citromos. Akkor épp Gösser Lemont kerestem. Nem hardoskodunk, azt meghagyjuk hétvégére, amúgy is a nyár utolsó szétcsűrése lesz.

Szombatra a Bónuszra is megvan már a jegyem (rongyért), hála a Meexnek, majd iszom egyet a tiszteletükre. Barna meg Tüsi már jön, a Zegieket még nem tudom. Másnap meg kertiparti, grillezés, osztálytalálkozás. Mivel sejthető, hogy a zsanzelysee útvonalon érkezem, így alvás nem sok lesz.

Nem tudok többet, úgyhogy a csúcson abbahagyom.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr981342614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása