Névnap

2009.03.25. 23:19

Tegnap nemzetközi Gábor napot tartottunk. Már a melóban kaptam egy meggy- és barackpálinka kombót (2 in 1), aminek nagyon örültem. Szerintem hamarosan bekostoljuk, nehogy rosszul érezze magát a gyümölcs az üvegben.

Ezt tetőzte, hogy otthon pedig egy sakk-készlet várt. De nem áám akármilyen! Kis feles poharak a bábuk, hogyha leütsz egyet akkor annak tartalmát meg kell innod szépen! :)

Ma a pesti kollégák megleptek egy Hubertus 33-mal, a barátokkal pedig hoztuk a szokásos feelinget Gabinál. A régi történetek előkerültek, majd leestem a székről a nevetéstől.

Lackó is hazalátogatott, akivel már nem találkoztam egy ideje. Jó volt ez a 2 nap! Köszi mindenkinek!

Az italválaszték pedig ismét bővült, szerintem hétvégén csökkenteni fogjuk. Egyelőre csak azt sajnálom hogy szombat munkanap...

De majd alakul!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr661174715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása