Gloria Jean’s Coffees

2009.01.23. 12:31

Bár nagyon sok esetben nem értek egyet vele, sok-sok más oldal mellett Rékuc egyik blogját is szoktam olvasgatni, ahol nemrég volt egy írás a GJC-ről, és nem éppen pozitív színben tüntette fel. Ezt amúgy ahogy volt, el is felejtettem,  egyoldalú beszámoló is lehet, whatever. A minap betértem a Teréz körúti kávézóba, teljesen más okból kifolyólag, de csak utólag kezdett leesni, hogy bakker. 

A hely elég fancy: kényelmes fotelek, nagy tér, önkiszolgáló, ez már a belépéskor is fel van tüntetve: ne várjon senki az asztalához kifáradó pincért, okézsoké. Kértünk egy normál és egy fehér forrócsokit, kis méretben, a két pultos csaj el is kezdte csinálni. Eközben megnéztem a sütiket, kis izék 6-700-ért, biztos megéri, csak nem nekem most. Néhány perc múlva a lányok öt méterrel arrébbról integettek, hogy kész a kávé, csak kár, hogy a fizetéskor nem mondták, hogy az alvégen lehet átvenni a cuccot. Mi ez, valami kibaszott „hajtson a következő ablakhoz" indoor McDrive? 

Lehetett volna hozzá venni mindenféle kiskanalat, cukrot, anyámkínját, hát rendben, foglaljunk helyet, és dőzsöljünk. És ebben a percben mondtam azt, hogy hát ez meg mi a fasz? Mind a sima, mind a fehér forró csoki felért egy viccel, ráadásul egy 1300 forintos viccel. Önkiszolgáló üzemmódban. Itt vetném közben, hogy Mammut II. alja, bemész, és első alkalommal jobbra. Promenád. Just try. 

A sima forró csokinál én jobbat csinálok otthon (igen, fogok is legközelebb, és nem ebbe a foschba térek be), a fehér meg szimplán ilyen tejhabos ital volt... én szinte zokogtam az elfogyasztása közben. Miközben ittam, azon gondolkodtam, hogy jó, hogy jó helyen van az üzlet, meg minden, de amíg a színvonal ilyen szinten a béka segge alatt van, addig mit ér az egész. Konkrétan a pozícionálás van elbaszva: ilyen külsőhöz nem ilyen belső illik. Egészen biztos, hogy ezek után én többet oda vissza nem megyek, inkább a két sarokkal lejjebb lévő McCafé, mert ott legalább tudom, hogy normális cuccot kapok. 

Kifelé menet a papírpoharat nem éreztem helyénvalónak visszavinni a pulthoz, úgyhogy ott is hagytuk őket az asztalon. Hozzá sem teszem, hogyha lett volna valami kuka, vagy szemetes az ajtó mellett, simán kidobtam volna, de természetesen az sem volt. Ennyit a helyről, több szót nem is érdemel. Ne menjetek oda.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr361174681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mtomi 2009.01.24. 13:56:07

Te meg mi a fsznak urizálsz, cimbora? :D én alapból a mccaféba megyek, ha ilyesmire vágyom a városban, de ha véletlenül be is tértem volna ide, az árak láttán tuti húzok a francba még rendelés előtt. eccer majd írhatnánk egy cikket a nagyon menő, kurvanagy tányérra komodói varánusz tojásának 3 sejtjét ötezerért felszolgáló fúziós éttermekről is hehe

Vikk, a nővér 2009.01.30. 21:58:57

Egyet mondok... Nem, kettőt: Coffee Company, Teréz krt 38. Zöld színe van a helynek és kávébabok figyelgetnek innen-onnan. Sznob hely, de állítólag jó. Én még nem tettem be a lábam, de tudvalevő rólam, hogy minden, ami sznob, azt rühellem. De a dizájn akkoris tetszik. A másik hely, az a Night and Day az Ottttogonon a Liszt Fecó tér felé. 10/10es. Hm, tényleg, már vagy egy éve nem voltam ott.
süti beállítások módosítása