Unknown ways

2009.01.16. 12:00

Már a főszerkesztő úr felhívta a figyelmemet, hogy hiányoljátok a postjaimat. Kicsit változtatni kell a napirendemben, mert eléggé szétszórt vagyok, de már nem sokáig. Először is leírnám az ideiglenes hallgatás okát. Előre bocsátom, ez nem a vidám kategória lesz!

Kettő konkrétumot tudnék kiemelni ezzel kapcsolatban.

Az egyik az idő hiánya, mivel az évkezdés megint szépen sikerült. Már első héten megjártam a Budapest-Komárom-Győr vonalat többször is, munka, otthon tartózkodás és vizsga céljából. Ami úgy az alvást és az egyéb elintézni valókat félresöpörte. Amúgy sem tudok a géphez ülni hétköznapokon este 9-10 óránál hamarabb! Így meg főleg nem...

A másik dolog pedig, hogy nem voltam túl happy hangulatban az íráshoz. Ugyanis megtudtam, hogy egyik volt középiskolai osztálytársnőm meghalt. Így kedden temetésre kellett mennem. Autóbalesetet szenvedett még október végén, azóta kórházban volt, gépek tartották életben. De aztán 2 hónap után nem tudtak segíteni rajta az orvosok sem. Egyrészt fel se fogtam az egészet, másrészt pedig ment a rohangálás-telefonálgatás a régi osztálytársaimmal, a melóra se nagyon tudtam koncentrálni. Nem találkoztam vele már régóta, de azért ilyenkor elgondolkodom a dolgokon! Miközben én itt, más már sehol...

Közben megtudtam, hogy egy másik osztálytársam is autóval ütközött. Neki szerencsére „csak" szegycsont törése lett és pár csigolyája zúzódott. Pedig szabályosan közlekedett egy zöld lámpánál, mikor balról belementek. De a másik sofőr állította, hogy még a sárgán ment át... Hát szerintem is! Na mind1. Ő legalább túlélte!

Egy a lényeg! Én sem tartozom a lassan közlekedők közé, de mostanában mindenki meg van őrülve az utakon. Vigyázzatok magatokra!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr861174675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása