Újjé V

2009.01.02. 20:22

V mint Valkyr, V mint újjéV. Valójában az elseje egy kis Bacardis utóérzéssel kezdődött, megéreztem a három nap esti piálást, na. Ennek örömére aznap kábé semmit sem csináltam, este megnéztük a RockNRolla-t, ami kellően jó volt, de majd írok is róla (egyre csak gyűlnek draftban a postok, de egyszer biztos utolérem magam). 

Újévi céloknak semmit sem fogalmaztam meg, maximum irányvonalakat, útmutatásokat fektettem le magamnak. Egyrészt a rekreációs időszak, amely negyedéves időtartamú lesz, fog kemény megpróbáltatások elé állítani (emlékeztetésképp: full jó kaja, no cigi, minimum alkohol). Ezzel kapcsolatban még annyi, hogy először arra gondoltam, hogy havi egy doboz cigi is jó, de aztán arra gondoltam, mi a fene, most egy doboz vagy semennyi, az már annyira mindegy. Amúgy is mondták az indexes videó-okosságban (már ha nem lenne egyértelmű), hogy az okos használó egyszerre egy károsító dolgot használ, és hát akkor, marad a booze. Végtére is Christian Troy sem folyton bebaszva mászkált esténként... 

Amire úgy néz ki mindenképp szükségem lesz, az egy új számítógép. Ez a mostani is tökéletesen üzemel, tény, de sajnos technikailag már annyira elavult az öt év alatt, hogy egy szimpla HD videóval is keményen megküzd, nem is beszélve a videóvágásról (ezt pl. tegnap este ötperces üvöltve káromkodással köszöntem meg neki). Ez egyrészt nem két fillér, másrészt pedig a pénzt, amit beleinvesztálok, szeretném valamilyen formában viszontlátni, szóval mindenképp nem csak az élvezeti faktor a cél, hanem az értelmes dolgok kivitelezése is. 

Ma délelőtt először is szembesültem a Kaiser's-ben az ezévi áremelésekkel, majd átnyálaztam az elmúlt egy hónap torrent termését (egy óra), és főképp a zenéket turbóztam be rá. Sajnos ezzel is elmaradtam, hogy mikor mit hallgattam, de már rajta vagyok, mert ismét annyi jófajta cucc került be a playlistbe. 

Pénzügyileg zártam a múlt évet, és a rendszer úgy néz ki egészen jól működik. Hamarosan elkészítem az ezévi tervezetet, és az mindennél tisztábban fogja mutatni, hogy mire számíthatok az év egészét illetően. Jó ez, mert már most láthatom mire lesz / nem lesz keretem akár nyáron, illetve, hogy mennyi összeget kellene valahonnan (??) szerezni ahhoz, hogy a terveim kivitelezhetőek legyenek. Ide fel is rakom a cuccot, akinek tetszik, húzza le, kezdje el kitölteni. Most. 

Tanulás: jövő héten öt vizsga, ma kezdtem el rájuk tanulni, és... kemény lesz. Első olvasgatásokra nagy részét nem is értem, úgyhogy remélem, ez hamarosan meg fog változni, és a tavalyi egészen jó eredményt idén is tudom prezentálni. 

Sorozatfronton az idei év eleje nem lesz egyszerű: kámbekkel a Lost és a 24, a Nip/Tuck-ról nem is beszélve, szóval össze kell kapjam magam, mert azért ezek erősen mustsee dolgok. 

A végére pedig egy kis videó, egy filmből, amiről szintén írok majd, mert szintén az év egyik legjobb magyar filmjéről beszélhetünk. Ez a zene pedig jó.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr761174661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása