...ott hagytuk abba, hogy go back home! Ekkor olyan 5 óra, fél 6 lehetett. Két lehetőség állt előttem: 6kor indult a busz Pestre a Karácsonyi partira vagy ugyanekkor megyek Bábolnára a többiekkel. Itt kezdtem el telefonálgatni, és nem kis szerencsével és kitartással sikerült leszerveznem, hogy mindkettőn ott legyek.

Busz elindult a kollégáimmal Pestre, szóltam hogy rám ne várjanak, majd érkezem! Én bedobtam az öltönyt meg a cipőt a kocsiba, majd összeszedtem a többieket. Irány Bábolna! Barátaim léptek fel akik Brigetio Fiai néven élik mindennapjukat, 2004 óta próbálnak rap/hiphop zenét összehozni és eltérni az átlagtól!

Olyan 8 óra körül már szép számmal érkeztek az emberek, ha a hely nem is volt olyan nagy. A kezdésre természetesen már mindenki bemelegített, ami az italokat illeti! 3 fellépő volt prezentálva estére.

Independence kezdte a sort, az emberek kezdtek ráérezni a dologra, hogy mit várhatnak. Kezdett beindulni a buli! Őt a R3aperz nevű trió követte, akik tovább fokozták a hangulatot és jól bemelegítették a terepet a harmadik produkció előtt. Majd jöttek Brigetio Fiai és felrobbant Bábolna! Az utolsó két számot duplán kellett előadni a Bazsa-Kemény duónak, majd közös énekléssel lett vége a fellépésnek nem sokkal éjfél előtt.

Jól sikerült a buli, a többiek még maradtak hajnalig illetve ott is aludtak Bábolnán Lackónál (Bazsa bátyjánál), de nekem mennem kellett! Az öltönyt magamhoz vettem, a kocsimat pedig Niki és Ákos hazavitte. Tovább álltam Pestre, irány a Karácsonyi buli! Gina és Isti volt olyan kedves és elvitt a déli pályaudvarig. Átöltözés a kocsiban, az autópályán... ez volt a nap fénypontja! :)

to be continued...


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr81174652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása