Helyzetjelentés 2008.11.30.

2008.11.30. 19:45

Lázas vagyok kicsit, 500+ olvasatlan feed, Pete Tong legfrissebb esszenciális mixe - ez a helyzet most. Kicsit visszatekintenék most az időben, és mindezzel egy gyenge és érdemben sem elfogadható kifogást szeretnék arra adni, hogy miért nem frissültünk már megint egy ideje. 

Szóval szerda este: Főzőiskola IX. Erről érkezik hamarosan a bejegyzés (minden emberi számítás szerint holnap). Durvulás volt, ismét alkoholizmusba borult majdnem az egész, de azért megfőztük a kaját is, ami hatalmas meglepetésemre sokkal jobban sikerült, mint arra számítottam. A fotókat nem rakom mind ki, de azt hiszem a fentlévőkből nagyon jól lehet majd arra következtetni, hogy mi volt ott - kompromittálás ezerrel. 

Érkezett a csütörtök, amikor is este meló után ismét matekházi Marky Markkal. Ez alkalommal hajnali fél háromig tököltünk/baszakodtunk fölötte, majd feloszlattuk magunkat azonnali hatállyal. Nem szopattunk, szoptunk. 

Pénteken iskola, este after accrual party. Sajnálatos módon egy volt osztálytársnőm is erre az estére szervezett félig meddig csak neki megfelelő partyt (nekem is másnap jelenésem volt Békásmegyeren, ahová eljutni amúgy sem olyan gyors móka, nemhogy Hidegkútról); úgyhogy amellett, hogy az előbbit választottam, az elbeszélések alapján az utóbbiról, nem is bántam meg. 

Szombaton ismét suli, amennyi eszem volt, elmentem egy ingben és egy pólóban a kabát alatt, ráadásul az eső is esett, szóval a fentebb említett megfázás valószínűleg ennek, és az előző esti ing + kabát felállásnak köszönhető. Hülye vagyok, na. Ja és a cipőm is beázott, szóval mindezek után mehettem a Mamutba is újat venni - egy Ryan Sheckler signature modellel gazdagodtam, és némi készpénzzel szegényedtem. 

Sorozatok terén is hatalmas az elmaradás: időközben befejeződött a The Shield (na ott mekkora durvaság lesz, alig várom már), megy tovább a Heroes, PB, House (ebben meg valami túszejtéses volt, omg), az Entourage is finálézta magát azzal, hogy a srácok visszamentek Queensbe, valamint ugye ottvan a 24 701 első 17 vagy hány perce. Na, ezeket ma este meg kéne ugrani. 

Itt tartok kábé most, próbálok egyrészt rendet tenni, másrészt tanulni, a feedjeimet lenyomni, meggyógyulni, tetszőleges sorrendben. Jövő héttől kezdődnek a vizsgák, szóval jó lenne legalább a felét (ami négy) lenyomni decemberben. Ja és persze meg is kéne gyógyulni. Hamarosan jönnek ismét a decens postok - holnaptól visszatérünk.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr161174632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása