Hétvége – Szülinap

2008.11.14. 08:00

A múlt hétvégén, szombaton igen csak sikerült leamortizálódnunk. Úgy kezdem, hogy én se tudok felidézni mindent, csak a biztos élményekre támaszkodom. A baráti társaságból Huginak volt szülinapja, így jó kisgyermekekhez illően felmentünk hozzá felköszönteni. Kemény, Bazsa, Rita, Niki, Gina, Isti meg én. Gabi meló után ért oda.

Általában az emberek normális ajándékon gondolkoznak (nyugalom kapott azt is!), de nálunk ezt biztos, hogy alkohol hegyek kísérik. Ez most sem történt másként.

Az egy dolog, hogy ő is 4 üveg bort elhelyezett a hűtőben, gondolván érkezésünkre. De amikor megláttam az „ajándékok" között almapálinkát és a Martinit, akkor már tudtam, hogy ez se lesz egy lapos buli. Ezt bemelegítésként elfogyasztottuk (Kemény Tomi tett róla, hogy sokáig ne legyen senki előtt üres a pohár). Már megvolt a hangulat mikor útnak indultunk az éjszakába. Fater hazajött délutános műszakból, vigyáz a kislányra. Anyucit (a szülinapost) pedig vittük magunkkal, nem volt ellenvetés.

Megérkezve a helyre a többiek megszórták a zenegépet, úgyhogy kb. 20-25 számot sikerült kérni. A pultnál összetalálkoztunk a kórházból megismert betegkísérővel. (Most Bazsának el van törve a keze - majd ezt is elmesélem!) Atom jó fej a fószer, ő is betért egy üdítőitalra. Hát akkor rendeljünk!

Itt Hugi elkövetett egy hibát. Azt mondta, hogy csak kólát iszik! Ez igazán nem volt jó döntés, ugyanis ekkor kapta meg az első tequilát egy kóla társaságában. Majd a következő sor vette kezdetét: tequila, kóla, fütyülős barack, fütyülős barack, kóla...

Innentől kezdve nem kellett attól tartani, hogy józanul tér haza a születésnapján. Mi a vörösbor feat. kóla kombó mellé ittunk egy-két felest. Nem is kellett több.

Hugi felvette a Gabi sapkáját, ami azért volt praktikus, mert így nem vették észre, hogy szegény alig tudja nyitva tartani a szemeit. :) Ekkor döntöttem el, hogy én több pálinkát nem iszok, így is lesz elég bajom a sok mindentől.

A csúcspont az volt, amikor felmentünk csocsózni és a 4dik gól után Hugi megkérdezte, hogy „Melyik színű bábuval vagyunk?" akkor tudtam, hogy a másnap mindenkinek kegyetlen lesz!
Hát elindultunk haza megpihenni.

Ez addig oké, hogy vasárnap mindenki csak döglött, de nekem fel kellett kelnem időben.  Mentünk focizni, délben indulás! Már reggel éreztem, hogy a sok pia összerázódott a gyomromban. Ez nem lesz jó...
Háromszor látogattam meg otthon a mellékhelyiséget, és a biztonság kedvéért egy tekercs wc-papírt még bedobtam a táskámba, biztos ami biztos alapon!
Nem hazudok, rettegve léptem pályára! De aztán végül nem volt gond, és még nyertünk is!

U.i: Másnap felhívam a jónépet! Mindenki pihengetett, rajtam kívül. Keménynek én meséltem el, hogy csocsózott, meg hogy Tomekket oktatta a jelképekről. Bazsa félmeztelenül talalta magát a szoba közepén a szőnyegen, amiben nem lenne semmi extra. De rajta egy pulcsi volt, más semmi... :D


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr561174623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása