Az elmúlt hét

2008.10.23. 22:33

Visszatértem! Ma, forradalmunk évfordulóján végre azt tudom mondani, hogy a betegség végre továbbállt a szervezetemből. De nem ment ez ilyen egyszerűen.

Múlt héten sikerült összeszednem egy nem gyenge torokgyulladást az ilyenkor szokásos fejfájással és hőemelkedéssel. Egy darabig bírtam talpon, de aztán jobbnak láttam meglátogatni az orvost miután a forró tea + maciméz kombó nem hatott. Az antibiotikum kúra és pár nap fekvés után, fájni kezdett a hátam és úgy köhögtem, mint a fürdőskurvák. Nem lesz ez így jó!

Dokilátogatás part II. Új gyógyszert kaptam, aminek a dobozán ez állt: "Hatása a munkavégző képességet és a közlekedésben való részvételt hátrányosan befolyásolja..." - be se merem venni, nemhogy kocsiba üljek vagy részt vegyek a közlekedésben, a gyaloglásra meg gondolni se merek! :)

Na de a lényeg, úgy néz ki ez a szérum megtette hatását. Ma ébredtem először úgy, hogy nem 10 perc köhögés után tudok kilépni a szobából. Hurrá!

Eddig csak max. fél órára ültem le a géphez, megnézni a szokásos dolgokat. Nem éreztem magamban erőt a post íráshoz. Inkább filmet néztem dvd-n vagy játszottam a mostanában hanyagolt xbox-on, mert ezek mentek fekvő helyzetben is.

Közben Talma megnyerte a kínai nagydíjat a motorosok mezőnyében, a New England kiütötte a Denvert Randy Moss vezetésével az NFL-ben, bemutatták az új dízel Subarut, Falusi Mariann nyerte a Celeb vagyok!-ot a TV2-n, a pénzügyi válság pedig elérte az én CHF alapú autórészletemet is...
Én ezalatt csak itthon feküdtem, mint a szorgos pásztorgyermek!

Az új bankkártyámról pedig a 10 nap letetle után sem kaptam értesítést, hogy megérkezett volna a helyi OTP fiókba...

Röviden ennyivel össze tudnám foglalni, az elmúlt 6-7 napot. Most irány vissza a mindennapokba!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr811174600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása