Csípős bab recept

2008.10.21. 16:55

Írhatnám chilis babnak is, de hát sajnos olyat távolról sem látott szegény. Egy gyors kaját akartam, amivel nem kell sokat tökölni sem előkészítés címén, aztán a mosogatáskor sem. Jó választás volt. 

 

Kezdésképp fogtam a wokot, bele olaj, hagymát dinsztel legkisebb lángon a legnagyobb fejen. Ha ez megvan, rá fél kiló darált sertés, láng kicsit feljebb, és addig kavargatjuk, amíg nem fehéredik-barnul meg, és pergőssé nem válik. Ha ez megvan, tűzről lehúz, és mehet bele a paradicsomkonzerv, a kukoricakonzerv, előzőleg leszűrt két babkonzerv, Erős Pista, őrölt kömény, és én dobtam bele egy babérlevelet is. 

Az arányokat nagyjából érzésre kell eltalálni, nem méregettem, hogy például csípősből mennyit. Vissza a tűzre, közepes csumi, és kevergettem olyan tíz percig, közben kóstolgatva. Tettem még bele olyan egy-két deci vizet is, az simán el is rottyant róla. Végül, amikor azt mondtam, hogy ez most kész, lehúztam, hagytam, hogy kihűljön, és hajrá, friss kenyérrel a legjobb. 

Elkészítési költség: ~1500 HUF

Idő: 1 óra


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr841174597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása