OMV és az AMEX

2008.10.02. 23:27

Reggel munkába indultam volna, mint minden valamiből élni próbáló ember. Már előző este elhatároztam, hogy 8 előtt elmegyek tankolni, mert már majdnem porzott a tank a verdában.
Így is tettem. Ötven valahány liter, 16 rongy... Hurrá!
Azt tudni kell, hogy az esetek 90%-ában nincs nálam csak pár ezer forint kápé, most sem volt több. AMEX hitelkártyával szoktam fizetni mindenhol, ahol csak lehet, mert ezt elég később visszafizetni. Most is így tettem.

Adom a kártyát a kutasnak, lehúzza, nem jó...
Lehúzza még egyszer, megint nem fogadja el... Mondom mipöcs?? Eddig minden OK volt! Megnézi a kártyát: „AMEX-et nem fogadunk el október 1-től! "Nebhassz!! Másodika van... Ilyenkor, alap esetben sincs az embernél ennyi lóvé, nálam meg főleg nincs fizu előtt (amit 5dike és 10dike között szoktunk kapni).

Utána sikeresen felfedeztem, hogy ki volt írva egy plakátra, így nem szívattak. Ezt én alapból nem vettem észre, másrészt meg kurvára nem a hirdetményeket szoktam figyelni egy kúton, hanem, hogy 95öst tankoljak, ne gázolajat!

Szóval mit tegyünk? Haza kéne jutni, de ha beülök a kocsiba és elhajtok lelőnek...

Megoldás kell! A másik kutas, aki éppen kint segített az emberkéknek szerencsére az egyik cimborám volt. Szóltam neki, hogy mi a helyzet! Mondta, hogy hagyjam ott a kocsit a kút mellett, addig úgy se ütik ki a gépből az összeget, amíg nincs fizetve. Odaadta az ő verdáját, hogy ugorjak haza kápéért. Rendes volt! Hamar megjártam. Visszajöttem, fizettem és már mehettem is dolgozni... Óriási volt!

Így tartozom mamámnak 20 ronggyal fizetéskor, Pufi barátomnak pedig egy nagy köszönettel, hogy odaadta autóját és menthettem a helyzetet!

De nem tudom mi lett volna, ha pl. egy kamionos tankol 100 ezerért és csak AMEX van nála, mert a cége azzal van leszerződve... Akkor már jöttek volna a kommandósok! :S

Szóval a mai tanulság: Ezentúl NE akarjatok AMEX-szel fizetni az OMV kúton!


Szerző: Dr. D

1 komment

Címkék: omv amex, omv,

A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr421174561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bankkártyák · http://azutolsoejjel.hu/2008/10/09/bankkartyak/ 2008.10.09. 11:59:33

[...] Újabb fantasztikus napon vagyunk túl! Már másodszor járok pórul rövid időn belül korunk nagy találmányával, a credit card-dal. Előző post itt. [...]
süti beállítások módosítása