iOS 5 + iPhone 3GS

2011.11.02. 11:29

Feltettem az új mókát, és bárki bármit is mond, nekem ez annyit adott hozzá a telóhoz, mintha kaptam volna 50%-ban egy újat. Egyrészt az iMessage kurvajó, mivel nem telefonálos SIM-em van benne, de így az SMS-ezés öröme megmaradt, fantastic. 

Van a lehúzhatós notification, oda is jönnek cuccok, csakúgy, mint a lockolt home screenre, jópofa, hogy pl. egy 4sq vagy FB rögtön beküldi az infót. Ami még kafa (ezt komolyan leírtam?), az, hogy meg tudja találni a telódat online, valamint ha más accját is hozzáadod, akkor láthatod, hogy az merre jár. Én Otlecz kollégát tudom például nyomon követni, hogy hétvégén melyik kocsmában iszik éppen. 

Az icloud.com-on ezeken felül megtalálható még pár felhőbe feltolt cucc is, ez is nagyon szépen megcsinált oldal, bár néhány funkciót még elviselnék. Az alkalmazásokat is elvileg ide tolja mindig fel, az AppStoreban is látszik, mi az amit már megvettünk valaha, és mi van fenn konkrétan. Érdemes kicsit nézegetni a beállításokat is, hogy mit és hogyan szeretnénk szinkronizálni.

3GS-em van, és bár előre félő volt, hogy belassul, azt kell mondjam, hogy egészen tűrhető a sebesség. Konkrétan alig vehető észre, néha kicsit lassabban reagál, mint előtte, de vegyük észre, hogy ez egy két éves telefon, a legújabb verzióval, úgyhogy szerintem ez még belefér. SIRI meg nincs, azért könnyeket hullatunk.

Kéne-e az új? Kéne, de sajnos még nem vagyok abban a paygrade-ben, hogy ezt megengedhessem magamnak, abba meg a szívem szakadna bele, hogy egy ilyen kibaszott drága telefonnak baja essen. Addig is marad ez, és mindenkinek ajánlom továbbra is.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr133325209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása