A pokol 55 napja - 47. nap

2011.10.07. 11:25

Péntek reggel, mérlegelés, az állam leesik, hogy az állam leesik, hogy az állam 2 milliárddal támogatja az NSN-t. Nem is ez a lényeg, a beszélő mérleg 78,2-t mutatott. Mi a fasz? A múlt héten még csak poénkodtam, de ez már azért több a soknál. 

A héten sikerült elkapnom egy remek betegséget, azaz nem is, mert ez már a múlt héten elkezdődött, csak azóta is tart. Vasárnap volt a Spar félmaraton ahol hármasban indultunk Bettivel és Janival, ötvenvalahanyadikak lettünk a kétszázvalahányból, amire Jani (aki 90 perc alatt most is letekert és félmaratont) csak annyit írt vissza sms-ben, hogy jövőre az első tízben a helyünk. Ámen.

A futás kurva szarul ment, előtte félórát álltam a tűző napon, úgyhogy Dandi & Ugo hiába zakatolt a fülemben, az egész egy vánszorgás volt, 6.20-as kilométerekkel, és hát igen, a meleg sem segített a dolgon. Perpill még keresem az egyensúlyt a "csak három hónapja futok" és a "húbazmeg, de kurvagyorsan kéne futni" között, nem tudom, lehet jól jönne valami edzésterv.

A héten kissé elengedtem magam kajában is, persze ez nem jelent semmi telezabálom magam tortával issuet, csak mondjuk a futás után toltam egy Montenegroi Gurman tálat, de persze ez is hülyeség, mert előtte egész nap nem ettem reggelin kívül. Amúgy a kaja baromi jó ott is, ezresért zseniális. A BK-ban a tradícionális grillcsirkemell saláta helyett grillcsirkés tortillát ettem (nem, a sült krumpli nem fér bele), meg ebédre is beugrott egyszer valami rántott cucc, de kábé úgy néz ki, hogy ez lófaszt sem érdekel, mivel egy hét alatt megint lerántódott három kiló. Úgy néz ki, nem tudom elkerülni, és tényleg számolgatni kell.

Szerdán Komáromból dolgoztam, valamint aztán délután volt egy céges 5K futás. Sajnos itt is mindenki nekilendült, mintha kergetnék, amit én kábé 800 méterig bírtam, aztán meghaltam. Ismét rohadt meleg volt (27 fok simán), az út hol fel, hol le, hol Sam beszél, szóval nem túl büszke volt az utam, de nagyjából jól teljesítettem, és még egy 5k PB is belefért, amit nem tudok hogyan, de alleluja.

Orvosnál is voltam, kaptam valami kodeines löttyöt, meg antibiotikumot, úgyhogy remélem a késes fickó a torkomban abbahagyja a mókázást. A program finisébe fordult, egy hét van már csak hátra, és jövő szombaton jön a totális megsemmisülés a Bónuszon Plastikman-nel, Carl Cox-szal, de lesz még Beyer Ádám, meg Gary Beck is, szóval igazán szép hajnalnak nézünk elébe.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr553284627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása