Támadt szombaton az ötlet, csekkoljunk rá Budaörsre, bírom azt a környéket, még ha csak buszról is haladunk el előtte. Nyomtunk egy flesst a Decathlonban, de túl sok mindent nem találtam ott, vettem háromdarabegyezres Kalenji futózoknit, azt csá. Utána flamózni az Ikeában akartunk, de olyan baszottmód tele volt kölykeiket ott legeltetőkkel, hogy inkább skippeltük. Apropó, ezen a ponton árulja el már valami anyuka, vagy apuka, akinek van esze, hogy az Ikeában a gyermekmegőrző azért van, mert amúgy sok a gyerek természetes úton, és bebasszák őket a gumilabdás szobába bazingázni, vagy a sok gyökér szülőnek ez az ideális hétvégi program, hogy elvisszük a gyereket, mert ott jó lesz neki. Nem vagyok hajlandó elhinni, hogy ennyire muszáj mindenkinek kölökkel kimenni az Ikeába.

Itt amúgy kiváló és kurvaolcsó nagytámlás-műbőrös-kartámaszos forgószéket is láttam egy tizesért, igazán megfordult a fejemben, hogy megérdemelnék egy ilyet otthonra például. Matracokat is néztem, de olyan sajna nincs, mint amit az amcsi filmekben látni, hogy 30-60 centi magas, és az ágyat helyettesíti gyakorlatilag. Ja és rugós (nem az ágy rúg, te gyökér) matracot ne vegyetek, mert dugni kurva szar rajta, ez még például egy olyan tapasztalat, amit a Szentkirályi utcából hoztam. Na azóta vigyázok, hogy olyan ágyam ne legyen.

Szóval itt nem ettünk, irány az Auchan épülete. Két kör után tudtam, hogy a kínai nem kell, máshol szarok vannak, a Belfrit nem annyira fér bele a diétába, szóval maradt egy Grill Island nevű, igazából kibaszott fasza hely, ahol volt 6-8 fajta hús bepácolva, és a csávó ott előtted sütötte ki őket, emberes adagokat, a vaslapon. Nagyon profi volt az egész, de annyira, hogy még a tányért is megtörölgette, mielőtt ideadta volna, respect (amúgy ha majd nyitok valamit, nekem is hasonló setupom lesz). Így ettem egy remek hátszínt, nagy szelettel, 780-ért plusz köret. Mi ez, ha nem a deal of the day?

Utána benéztünk az Arbat orosz boltba (sajnos elfelejtettünk mákos túró rudit venni, pedig faszának hangzott), majd az Auchanba. Na itt például a halak meg a sajtok olyan jó árban és kínálatban voltak, hogy majdnem besírtam, vettünk is negyven deka pisztránglazacot (1400-ért fátter!), meg némi zöldséget vacsira. Ez úgy nézett ki, hogy saláta és lilahagyma kis ecettel, citromlével, és kész is. A pisztránglazac (aminek amúgy teljesen lazac íze, és állaga volt) először majdnem megtréfált a kis hülye szálkáival, de aztán megsütöttük, és simán ehető volt) kapott 5-6 percet a serpenyőben, a bőre gyönyörűen elvált a hústól (persze azt is megettük, hülye vagy, majd kidobjuk?), hozzá kis fokhagymás-borsos-kefíres szósz, és meg is volt a remek vacsora.

Let's call it a day.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr713234339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása