A pokol 55 napja - Hetedik nap

2011.08.31. 08:55

Már a pokol sem a régi. Két nap kőkemény, 100%-os diéta után szerda reggel arra ébredtem, hogy hajnali három óra, én lázas/szarul vagyok, alig tudtam aludni, aztán reggel még jött fel a sárga is. Remek, gondoltam, ismét sikerült úgy lesokkolni a szervezetem, hogy annak az immunrendszerre már nem maradt ereje, és rotty lett. Ez sem lesz jó, főleg úgy nem, hogy másfél héten belül futnom kell egy nyolcast, ha belepusztulok is, valamint súlyzósan edzeni még el sem kezdtem. Szóval, ahogy Brian Molko is megmondta, I need a change.

Kaja tekintetében a kibaszottul tiszta kajálást elfelejthetjük, mert abba csak én nyomorodok bele, és ez bizonyíthatóan hamarabb el fog jönni, minthogy kockahasam lenne, szóval ha idáig nem is volt B-terv, most lesz. Először is a lényeg az, hogy amikor csak lehet, megmarad a napi 4-5 étkezés. Reggeli lehet bármi, de ha olyan, hogy péksütemény meg hasonló is van benne, csak feleannyi lehet, mint idáig (például kettő helyett egy), és ha lehet, az is elfelezve reggeli-tízórai arányban. Utóbbi, és az uzsi pedig lehet gyümölcs, protein, sonka, puffasztott bűza, zöldség kombóból a tetszés szerint választott elemek. Ebéd szintén bármi, de ha lehet, a csirkés-rizses vonal preferált, illetve szintén féladag. Vacsoránál marad a light, saláta, protein, nincs negyed kiló kenyér kolbásszal. Elméletileg ezzel is fogynom kéne, mivel az eddigieknél kevesebb, és remélhetőleg minőségibb kaja marad. Ami nem lesz továbbra sem: üdítők (bár tegnap belefutottam egy cukrozott limonádéba, bassza meg), desszert, és a pia. Utóbbiról pár szót.

Ugye volt a héten főzőiskola, erről majd írok is. Nos, ennek kapcsán is, meg amúgy: fura, hogy milyen reakciók jönnek, ha bármi kapcsán is, de az ember úgy dönt, hogy abbahagyja az ivást. A jelek szerint Magyarországon minden 5-10. embernek komoly alkoholproblémái vannak, és ennek projekciója az, hogyha te nem iszol, az egyenértékű lesz azzal, mintha fiúkkal bújnál ágyba (sőt, talán még rosszabb is). Mindenki elkezd ideológiát gyártani, hogy miért nem baj, ha iszol, miért kéne innod, miért vagy hülye, mert nem iszol, csak mértékletesen. Érted, mintha kötelező lenne, beszarok ezen. Ha azt mondod, hogy holnaptól nem eszel gyümölcsöt, vagy zöldséget, mit tudom én, azt le se szarják, ha nem iszol két hónapig, rögtön mindenki meg akarja váltani a világot általad, és a saját nézeteit átültetni rád. Már csak ezért se fogok inni (pedig így, hogy lightosabb lett a diéta, beleférne), hogy a sok (én csak napi/heti párszor/egy két sört iszom) alkoholrögeszmés embernek megmutassam, így is lehet élni. Nem mondom, hogy próbáljátok ki, mert mindenki kurva nagyra van azzal, hogy minek próbáljam, ha nem akarom (nem is tudnád), te vagy a hülye, hogy ilyet csinálsz, stb. Aki megérti, örülök, aki meg nem, az igyon, én is fogok, de csak október 15 után, és előtte is, és utána is őszintén leszarom, hogy más iszik-e, vagy sem.

Szóval így állunk most, a súlyom olyan 88,7-en áll, de ez ebben a 35-40 fokos időben annyira nem releváns, megyünk előre a kijelölt úton.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr533184980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása