Fuss!

2011.08.26. 16:31

Július 12-én mentünk le először futni Marcival és Norbival az első 5 kilométeres edzőterv alapján. Ebbe vágott közbe a Fuss Csepel, mert az utána következő két hétben már egyedül mentem csak futni, azt is heti egyszer, és jó szarul. Ezzel nem is lenne semmi baj, ha DK Gergő nem kérdezett volna rá, hogy nincs-e kedvem beszállni a Fuss Budapest Trioba, és én nem mondtam volna igent rá.

Ezek után a héten ugye volt az előző futás, majd ma lementem a Nike futóklubba két leendő futótársnőmmel Mariannal és Livivel. Ők valamiért azt hitték, hogy fixen futom a hetet (hét tíznél darál be a követő autó), de aztán elmondtam nekik, és ki is derült, hogy fingom nincs, hogy futom, sőt, az újkori futótörténetemben most mentem először szigetkört. Negyven fok volt, kibaszott meleg, bele is kellett sétálnom, így lett az időm 6.30. Megkaptuk a nevezőcsomagot is, van benne fasza póló, szép rajtszám, minden. Gergő is befutott a végére, tőle pedig a Dagadt Köcsögös póló érkezett, amibe gyorsan le is fotózkodtunk, majd ha meglesz, felrakom a képet. Ennek örömére hazafelé is abban mentem, azért megnézegették páran, azt kell mondjam.

Ez pedig az idáig futottak, 15 darabszámra, majdnem 53 klikk, szánalmas időarány, és két whopper menünyi kalória elégetve. Kíváncsi leszek mit fogunk produkálni a jövő hétvégén, de annak az előzetes leírása egy másik post lesz, csakúgy, mint az, miért hányta le a molylepke az ablakon száradó Köcsögös pólómat...


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr463180750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása