Caffeine Kávézó megnyitó

2011.08.20. 08:22

Noha Milán és Zoli kávézója már kinyitott pár hete (Facebook oldal erre) tegnap este volt a félhivatalos megnyitó ünnepség, ahol összejöttek a jóbarátok beba inni egyet, majd jórészük ment is tovább a Margot - Ricardo Tobar zenélésre a hajóra, de én mivel bicóval jöttem, meg amúgy sem volt tervben, így hazagurultam hűséges paripámmal (más kérdés, hogy arra például frankón nem emlékszem, hogy melyik hídon jöttem át, dehát több is veszett Mohácsnál, ugyebár).

Ugyan megfogadtam, hogy piásan többet nem bicózom haza, de ez megint két nap alatt kétszer megdőlt, még ha nem is csőrészegen, de most már a Mártonhegyin való legurulást gyakoroltam a felfelé toljuk a biciklit és káromkodunk mint egy kocsis formula helyett. Tegnap ennek tökéletesítésében odáig jutottam, hogy már elég merészen hajtottam bele a kanyarokba, szerencsére kocsi sem jött, így a "hogyan repül a fiú a házi bortól?" című kínzó kérdésre sem kapta meg a kerület a választ, hála a jó égnek.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr273166261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása