Revízió

2011.04.27. 18:38

Kicsit elmaradtam manapság a postokkal, valamint a változatosság sem gyönyörködtet túlságosan, ugyanis vagy arról írok, mit ettem, vagy merre utaztam, a többi meg eléggé elsorvadt. Sajnos. Ezt a tematikát mostanában sem tudom megtörni, ugyanis lógok egy skót beszámolóval, valamint az oka, hogy nem írtam pár napig, annyi, hogy Bajorországban töltöttem a Húsvétot, és hétfő éjjel értem haza, ráadásul le is betegedtem (33,3%-ban osztozik ezen egy napszúrás gyanúja, egy jégeső (a napszúrás gyanúja után közvetlenül időben), valamint aznap éjjel egy illegál buli az erdőben, eléggé hűs időben.

Ezen szenvedek most, eközben Márk demószámlán Forexezik, és azon ügyködik, hogy egy hónapon belül majd összehozzon 170%-os hasznot, valamint hamarosan érkezik a leendő ötödik lakótárs, egy nyolc hetes yorkshire terrier (pelenkában OMGLOL), akinek RAMBO lesz a neve. Ennyit mostanról, holnap pedig visszatérünk a rendes kerékvágásba, jön az Edinburgh-i túra befejező két része, majd pedig további kajás és utazós postok.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr632859987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása