I feel... sick

2011.02.08. 07:44

Idáig még úgy gondoltam, hogy hátha csak egy múló rosszullét, és mára kiheverem, de az éjszaka folyamán nyilvánvalóvá vált, hogy a helyzet rosszabb, mint sejtettem. Kezdődött a vasárnap esti tűdőbajos jellegű köhögéssel, ami azért full meglepő, mert, mint ti is látjátok, a bagóleső 37 napot mutat. Innentől tegnap reggel kezdtem úgy érezni, hogy nem az örrüregből érkezik az áldás, hanem lentebbről, hörgő, tüdő, you name it.

Tartott is ez szépen tegnap estig, amikor a lázam kezdett felkúszni, és ezzel egyetemben a köhögés meg múlt el; de olyan szinten képzeljétek, hogy lefekvésig lett 37,4, oké, Rubophennel aludtam, aztán olyan hajnali kettőkor arra ébredtem, hogy majdnem sokkot kapok, úgy ráz a hideg (nem vicc, elég kellemetlen). Újra gyógyszer, felvettem plusz réteg ruhát, fűtés 6-os fokozatra (ha nagyon hideg volt idáig kinn, akkor kellett 4-es...). Reggel felébredve egyrészt azt érzem, hogy kutyául vagyok, bal fül rotty, láz 38,3, és nincs melegem, szóval pattintottam egy bogyót, és várom, hogy kissé lemenjen a dolog, aztán beülünk a korporét hajóba kicsit evezni, és meglátjuk, mi lesz holnapra. Hogy mit kaptam el, az kurva nagy rejtély, egyelőre takony és torokfájás (LEKOPOGOM!!!) nincs, de nem is kell. Valakinek valami ötlete?

(nem, a gyomrom szerencsére jól van)


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr322646027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása