Terror means anxiety

2009.03.23. 10:11

Miközben Norbi épp a szifon devkittel játszott, és írta ki a képernyőjére, hogy „Hello Bill"; valamint Tüsi megtalálta a hét éve lejárt „Lifestyles Tuxedo" fekete színű óvszereit, én érdekes beszélgetésbe keveredtem a 4-6-oson. Jöttem hazafelé nem tudom honnan, és látom, hogy egy piros kabátos, joviális germán turistára emlékeztető csávó úgy felém sandít néhányszor. Gondoltam, biztos nem engem, semmi izgalmas nincs rajtam, meg amúgy is ott a menetrend, biztos azt, vagy istenem, akármi mást. Amúgy is, estefelé járt az idő, a négyhaton meg a szokásos szararcú tömeg kezdett feltünedezni.

Hát mégis engem nézett, pontosabban a kabátomat, mint az kiderült. A következő beszélgetés minimum két nyelven hangzott el, inkább angolul, de mi maradjunk a magyarnál.

-
(Hallani nem hallottam semmit, de itt vettem ki a fülemből a zenét).
-Te magyar vagy?
-Igen- feleltem a helyzetnek megfelelően.
-Csak azért kérdeztem, mert láttam ezt itt a kabátodon, és erre az van írva, hogy Amerika.
(Aki nem tudná, egy gyönyörű „24"-es CTU-s felvarró díszíti bal oldalt a farmerdzsekimet, amit még a fentebb említett Norbi útján szereztem anno 2006 környékén. Ide is teszem a képét, hadd lássátok miről van szó.)

-Ez egy sorozatból van.
-Rendben, de a terror... ez a szó sokakban aggályt kelthet.
-Ó, igen? (az agyam itt ledobta az ékszíjat kicsit).
-Igen, tudod, a terror szorongást jelent...
-De ez egy sorozatból van!
-Azért is kérdeztem, hogy magyar vagy-e, mert lehet, hogy amerikai, vagy német... Én is német vagyok, de itt élek, és ezért nem értettem.
-De ha megnézi, láthatja, ez éppen, hogy terror-ellenes osztag (Counter Terrorist Unit).
-Igen, igen, de sokakban mégis szorongást kelthet.
-Én még nem találkoztam ennek a jelvénynek ilyen (hülye) értelmezésével.

Itt véget is szakadt a beszélgeté-sün(!)k, a csávó leszállt az Oktogonnál, azért még kezet fogtunk, én pedig a mai napig nem tudom megérteni ennek a lényegét. Valószínűleg a terrornál leakadt a bácsi, aztán úgy maradt. Sebaj, én meg maradok a CTU-nál.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr401174712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása