Kaland március idusán

2009.03.15. 21:05

Mivel ma sem váltottuk le a nemzetromboló kormányunkat, annak híján kénytelen vagyok arról írni, mi történt velem a ma délutáni Netpincéres rendelésemkor. Délután kettőre megéheztem, így úgy gondoltam, berendelek némi kaját. Háromkor már kezdtem ideges lenni, hogy merre van, a felkelők nem-e támadták meg a futárt, és ették meg a milánóimat, de egy gyors telefon után megbizonyosodtam, hogy csak az útlezárások miatt késik.

Négyre be is futott a fut-ár, egy óra késés elég izmos, de legyen, ha már itt vagy, jer. Közölte, hogy akkor pluszba lesz még háromhúsz, mert ennyi volt a somlói, amit külön szatyorban hozott, mellette a blokk. Gondoltam valami félreértés történt, két somlóit vettek, ez még nem a világ, perkáltam, csácsáá. Odabent, a szatyrot feltúrva leesett, hogy itt valami csúnya átqr van a dologban, mert a rendelt pizza-milánói-krokett benne volt a pakkban, de az origi somlói csak a számlán jelent meg - illetve ott volt a másik a szatyorban.

Na mondom, a fene vigye el, háromhúsz, oké, de mégiscsak. Filóztam negyed órát, hogy mit tegyek, elvégre én ugyanolyan balfasz voltam, hogy elhittem neki bemondásra a dolgot, aztán úgy döntöttem, megírom az egészet a Netpincérnek, hogy 4wardolják az étteremnek, és cc-be nyomtam a Homárt, o yeah. Nem telt bele fél óra, és a cincértől jött a válasz, hogy továbbment a levél az kajáldának, ők meg ma jelentkeznek még.

Negyed óra rá, és csörgött a telefonom, maga a tulaj volt, aki nem győzött bocsánatot kérni, és közölte, hogy a futár hamarosan megy vissza, a pénzzel, és további retorziók is lesznek, és tényleg elnézést. Kiderült, hogy nem ők csinálják a somlóit, tehát ezért a boltos szitu, viszont megemlítette viszont, hogy kurva jó, hogy írtam, mert különben ki sem derült volna a dolog. És lőn, ismét egy negyedóra múlva a futár csöngetett, magyarázott valami elnézéstfélét, de kissé belegondolva a szituációba, eléggé hihetetlen, hogy valaki nem tudja mit szállít ki. Ügy elboronálva, üzenet ment a Homárnak, hogy off a dolog, mivel nem lejáratni akartam a helyet. A kaja azonban - bár teljesen irreleváns, hiszen nem írom már le a hely nevét - finom volt, és jó adag.

Utólag esett le, hogy a futár az őskori rákfajú szörnyezet, maga a Loch Ness-i szörny volt... nem véletlenül kért úgy kábé hámhúszat. Még szerencse, hogy a főnöke észnél volt, mert különben ha nem adok, akkor csak kéthúszat kér. Régen cserkészlányka, most meg futár? (Amúgy aki kulturálisan csökevényes lenne, és nem érti ezt a részt, annak ajánlom a South Park - Szivola című részét. Így persze már elbasztam, hogy magyarázom a poént, de tuti vannak, akik alapból is vágták, és így annyira nem szar a dolog.)


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr341174707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása