…a kocsiban Pest felé már kb. 5-6 ember hívott, hogy hol vagyok már??? De nem feltétlenül ezt a kérdés hangzott el a telefonban! :D

De a lényeg, hogy megérkeztem a fővárosba. A délinél szereztem egy taxit, ami felvitt a várba, ott volt a céges buli. Végre odaértem, kb. háromnegyed 1et mutatott az óra.

Többen a nyakamba ugrottak, vagy az alkoholos befolyáltság vagy csak szimplán a személyemnek örültek. Speed, alias Johnny - a főszerkesztő - fogadott, ledobtam a kabátot vettünk magunkhoz némi alkoholt majd beljebb léptem felmérni, hogy áll a buli.

Jól nézett ki a hely! Kaja mindenfelé kirakva, pia az emelet 2 végén. A zenekar éjfélig játszott, utána DJ pörgette a lemezeket, ott sokan táncoltak. Külön terem a beszélgetőknek, ücsörgőknek, vagy csak szimplán nyugalomra vágyóknak.

Én elindultam a táncparkett irányába. Ahol a szokott arcokat kicsit vidámabbá vagy fáradtabbá varázsolta az elfogyasztott alkoholmennyiség. A többiek már buli előtt hivatalosak voltak pálinka-kóstolásra, amit nagy bánatomra ki kellett hagynom. Kilenc kör után valaki már 8 órakor jól nézett ki, most képzelhetitek, hogy én éjjel 1kor találkoztam velük. Volt aki már járni sem tudott…

Betettem a fejem a tánctérre, abban a pillanatban berántottak a lányok, úgy megörültek nekem. Majd mire észbe kaptam már egy sört is nyomtak a kezembe! Mondom ez igen, így ki lehet bírni! :) Táncoltunk, beszélgettünk, sodródtunk az árral! Jó volt a hangulat!

Mindenki nagy bánatára 3kor véget ért a buli. Tervezgettük, hogy hova menjünk tovább, de olyan fél 4 felé jobbnak láttuk hazafelé venni az irányt! Gézával megkerestük a buszt, majd indulás Komárom felé! Kb. 5re értem haza, és nem kicsit fáradtan! Ami érthető, hiszen nagyon izgalmas és élménnyel teli napon voltam túl… de megérte!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr511174654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grandpa Gee 2008.12.28. 13:18:06

Ahoj, Pedig azok a palinkak, azok a palinkak... :)

Dr. D · http://azutolsoejjel.hu 2008.12.28. 20:40:45

Tudom, tudom... :S De azóta kárpótlásként a szülinapomon és a nevezetes Krisztmesz-túra előtt is bepusztítottunk egy Fütyülős barackot, csak hogy túléljem azt a megrázkódtatást amit A Pálinkakóstolás (így nagy betűvel) elmulasztása jelentett! :D
süti beállítások módosítása