Az eredeti Kofola

2008.11.12. 10:00

Ti ittatok már Kofolát? Én életemben először még a Fővám téri vásárcsarnokban, azt hiszem a szlovák napok keretein belül fogyasztottam két promóciós műanyagpohárral belőle. Érdekes, érdekes- gondoltam, de annyira azért nem hatott meg a dolog, hogy vásároljak is belőle, pedig volt kitéve a pultokra.

Úgy néz ki a Kofo szelleme ilyenkor november tájékán kísért, hiszen a pozsonyi team buildingünk során a beszerzett autentikus dolgok közül ez sem maradhatott ki. Az ottani Tescoban háromféle változatban találhattunk: cukormentes, citromos, és persze a jó öreg klasszikus. Én utóbbiból vételeztem egy kétliteres üveggel, melyet aztán itthon csapra is vertem.

Az első impressziók akkor érnek, amikor kinyitjuk az üveget, néhányan felkiáltanak: bazzeg, ez Jager! Sajnos nem a vadászmester van 35 koronáért a pillepalackban, de az illata mindenképpen arra emlékeztet, mégpedig a hozzáadott gyógyfüvek, vagy mi a jó ég miatt. Láthatjuk az üvegén, hogy van benne minden, még esence pro KOFO is, úgy érzem, sikeres emberek leszünk, ha ezt megisszuk!

Miközben emeljük a szánkhoz, még mindig a Jager fless van meg; tehát egy másnap után én ezt nem innám, mert lehet, hogy nem lenne jó vége. Belekortyolunk, és elsőnek a savanykás-citrusos íz vág meg, hogy aztán áthaladjon, csehszlovák görcsbe rándítsa ízlelőbimbóinkat, majd kirázott szénsavas kólaízként távozzon. Extrém élmény, és mindeközben a vadász szelleme ott lebeg fölöttünk, nem tudjuk elfelejteni, hogy érezzük a jelenlétét.

Nem rossz a cucc, de hogy kóla helyett én ezt igyam (már ha iszok olyat, jellemzően alkoholhoz), az ki van zárva. Nem tudom van-e arrefelé olyan lokálpatrióta/ hazafi/ nacionalista, aki whisky-kofolát, vagy vörösboroskofolát iszik, de annak a fene az ízlését. Mindemellett nekem van egy olyan perverzióm, hogy a Jager szerintem jó 1:1 kólával... namármost ha ezt Kofolával tolnánk, akkor összeadódnának az ízek, vagy kioltanák egymást?


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr901174621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása