Statisztika, és jó éjt

2008.10.18. 00:48

Már tényleg lefekvéshez készülődtem, amikor rájöttem, hogy épp ez a lényeg: nem szabad információ nélkül hagyni senkit. Szóval röviden, mi történt ma. Reggel egy rövid idegbaj kerülgetett, mivel a KSH-n sehol sem találtam, nekem tetsző osztályközös értékeket tartalmazó táblázatot a statisztika házihoz. Felhívtam Márkot (jó hallgatóbarát cimbora ő is), megnyugtatott, no para, este megoldjuk. Amúgy mindez szombatra kell. 

Iskola lefutott, este a fent említett úr megjelent nálam, sör, pizza, és excel, a modern gazdasági emberek eszköztára. Csekély faszkodással eltöltött négy-öt óra alatt meg is oldottuk a dolog nagy részét, esett szó kvartilisekről, F-mutatóról, és japán gyertyákról. Végül éjfél felé elkészült a nagy mű, alapul az OTP illetve a BUX állását vettük elemzésre az év elejétől számított kétszáz napon keresztül. 

Most pedig betoltam egy Neocitrant, mert úgy érzem, valami bújkál bennem. Hat és fél múlva irány Békásmegyer, újabb tíz óra az edukációnak szentelve.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr141174590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása