Xbox-ot mindenkinek!

2008.10.04. 13:57

Nemrégiben sikerült hozzájutnom egy Xbox 360 Premium konzolhoz, amit azóta is előszeretettel használok. Sokkal jobban bele tudod magad illeszteni a játék környezetébe, mint a PC esetében illetve a kezelhetőség is jobb mintha a billentyűzetet nyomnánk csak, mint süket a csengőt!

Előnyt jelent, ha otthon egy 127 cm-es Plazma TV csúfítja el a szobát és arra tudod kötni a kicsikét! :)

Pár nap alatt szereztem hozzá játékokat, minden happy, hát adjunk neki!

De ha már nekem is van, természetesen magával ragadja a család többi tagját is, ha egyszer játszik vele! Így be kellett szereznem még egyet unokaöcsémnek, szülinapjára.

Flash-eltettem, minden szép volt. Toltuk a GTA 4től, a Need for Speed Pro Street-en át a Fifa 08ig mindent, mint kubikus a talicskát! :)

Ilyenkor ugye senki nem gondol bele, hogy akkor mi lesz, ha elromlik valami...
Egyszer csak 4-5 hónap után, a másodszor vásárolt gép megadta magát! Mondom WTF??
Az enyémnek semmi baja, ez meg újabb aztán game over?! Hát ilyet nem játszunk!!!

Felhívtam a boltot, elmondtam mi a helyzet. Bevittem a masinát, ők feltették az eredeti oprendszert, majd a srác adott egy telefonszámot hogy hívjam a Microsoft-ot…

Ez már tetszett! Bill Gates apót hívjuk, nézze már meg mit adott ki a kezei közül!

De a viccet félre téve, ügyfélszolgálat felvette az adatokat. A konzolt a UPS futárszolgálat elszállította (mindez 0 Ft-omba került), a Microsoft pedig biztosított róla, hogy 2 héten belül megjavítva visszakapom az eredetit vagy egy új géppel a birtokomban feküdhetek le aludni!

Így is lett! Kaptunk egy zsír új konzolt, a bolt pedig szó nélkül és bérmentve flash-elte újra a masinát. Rendesek voltak. Köszönet érte!

És pacsi Mr. Windows-éknak is! Ez a felhasználóbarát hozzáállás!
Azóta minden OK!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr311174565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzs · http://www.glaskugel.hu 2008.12.11. 14:31:40

visszavihetem az internet exploreremet is hogy cseréljék ki egy normális böngszőre amire gond nélkül lehet fejleszteni?:)

Dr. D · http://azutolsoejjel.hu 2008.12.13. 11:28:31

sztem próbálkozz, Bill Gates bácsiék lehet díjazni fogják! :) Max. felvesz a fejlesztői csapatba, évi pár milliós fizetéssel! Sose lehet tudni... :)
süti beállítások módosítása