Most szombat reggel (melyen megjegyzem mocsok másnapos voltam, de ez nem tartozik szorosan a témához) a géphez menve észleltem, hogy nem látszik a hálón Hópihe a NAS. Sőt mi több, ki sem tudom kapcsolni, nemhogy új címet adni neki. Remek, mikor is történjen ez, ha nem szombat reggel, messze még a hétfő, és végül is csak az összes doksim van rajta. Kétségbeesés, bánatomban visszaalvás. 

Következőnek dél körül keltem, amikor is bedobtam a fent említett oldal fórumán a dolgot, remélve, hogy érkezik rá válasz hétfő előtt. Ez így is történt, hála Zsoltnak és Norbertnek, akik a szabadidejükben is előszeretettel foglalkoznak a vásárlóikkal, átlagon felüli supportot nyújtva nekik (ez itthon kibaszott ritka dolog, nagyon tisztelendő és becsülendő hozzáállás). 

Vasárnap délutánra ilyen módon kisakkoztuk, hogy minden bizonnyal a táp a ludas (az adapter már korábban is gyanúsan zúgott, de azt akkor nem vettem figyelembe túlságosan); így kedden máris úton voltam kifelé Kápmegyerre, ahol várt a jó táp. Nem mellesleg az út a 14-essel Újpest-Központtól kifelé mindig csodálkozással tölt el. Egyrészt külvárosiasan szűk utcák, köztük kanyarog a villamos, idillinek is mondhatnám - utána pedig éles váltással jobbra mezőség, plusz vonatsín, balra négysávos út, a villamos drótkerítéssel körbehatárolva... jópofa, na. 

A történet befejezését még nem is mondtam el, pedig happy end lett: táp cserélve, a Taurus feltámadt, én pedig a következő fizumból veszek még egy 500-as vinyót, és Darth Vader keretében azon nyomban lebackupolom Hópihét. Kell a fenének még egyszer ekkora stressz.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr361174557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása