Görög saláta

2009.01.05. 09:00

Erről a videóról már tettem említést korábban is, akár IRL, akár csak közvetett utalás formájában. Konkrétan arról van szó, hogy a készenlét (haha, nemúgy) előtt kábé két munkafázissal kiexportáltam a lakásban lakók örömére, hogy egy kis premier előtti feelinget csempésszek az amúgy igen hideg időjárásba. 

Ez tökéletesen sikerült is, projektoron demóztuk le, hogy mi is a konyhaművészet vicces köntösben. Két nappal később feliratoztam a cuccot, és csak az újrarenderelés után (ami amúgy elég lassú) vettem észre, hogy a rohadék PowerDirector kissé elbaszta a dolgot, konkrétabban valamiért a gyorsításokat nem kezelte le, sőt kihagyta. Nekem ez eszembe sem jutott, hogy ilyenre is képes lenne, szóval sokáig, hangos, illetlen szavakkal illettem a programot. Sajnos ez nem segített, de én ebben a szent pillanatban döntöttem úgy, hogy ebből elég. 

  Görög saláta from Jason Bourne on Vimeo.

A videót azért közzéteszem, hogy ez lett volna az újévi meglepi, úgyhogy kénytelenek lesztek megelégedni vele így, feliratok nélkül, majdnem készen. A receptet nem is írom ide le, egyrészt mert benne van a movieban, másik részről pedig azóta tanultam egy-két dolgot, mint például, hogy a sajtot csak a végén rakjuk bele, különben elfolyósodik. A film kilenc perc hosszú, de én azt mondom, érdemes végignézni. A salihoz karajt rántottam, amit azonfelül, hogy aranyárban mérnek majdnem, nem lett rossz, ettől függetlenül nem lesz mindennap az asztalon (és nem feltétlenül pénzügyi okok miatt). A végére csak egy dolog maradt: lesz ez még jobb is, és ezt mindenki értse úgy, ahogy akarja. Karajra!


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr841174663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jancsa 2009.01.05. 22:17:00

hey! :D A zene justice? Amugy végül felmelegítette a fejed a sapkát? :D A helyzet mindig olyan, hogy sokat kell inni E! Amúgy ahogy óvatosan összeforgattad a villával a szegény salit nem csoda h kicsit elfolyt a sajt :D Várjuk a feliratos vörzsnt! Pá!

speed · http://azutolsoejjel.hu 2009.01.05. 22:35:28

na ezert gaz h nincs felirat =( az elso zene egy gonzales szam boyznoize remixben (alá Fifa09 OST), a második meg Urban Astronauts Beatman&Ludmilla remixben. Hát igen, utana már mondtak tobben is, h nem kellett volna... hát, majd legkozelebb :D

mark 2009.01.06. 19:59:03

ha puncid lenne elvennélek feleségül...
süti beállítások módosítása