Back to life back to reality

2011.06.01. 16:08

Nem kell félni, élek, megvagyok, csak hétvégén Zegen olyan adag valóság-flesst kaptam, amit nem egyszerű feldolgozni sem, nemhogy továbblépni belőle a hétköznapokba. Hamarosan igyekszem összeszedni magamat, csak megint rajtam van a nihil, pedig nem kéne, itt a vizsgaidőszak kellős közepe, tanulni kéne ezt is, azt is, miegyéb. Ha minden igaz, jön majd a Havasi koncertbeszámoló is, mert az a legzseniálisabb dolog volt zeneileg, amelyet az elmúlt időkben láttam, mindemellett kár, hogy az úgynevezett nagy zenész cimboráim közül senkivel sem találkoztam a helyszínen, mert ha valami, hát ez kurvára inspiráló lett volna nekik is, azt garantálom. Sebaj, lesz még ilyen (vagy nem), én ma este megyek koccintok egyet, aztán a Fiúk a Hegyvidékről főznek egyet, majd pedig ha szerencsétek van, írok.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr642949032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása