A hegy felől fúj a szél

2011.05.07. 12:30

Tegnapelőtt elég csúnya idő volt, konkrétan a hőmérséklet a napközbeni húsz fokról este leesett ötre. Márkkal, heteroszexuális lakótársammal (de hamarosan váltunk, ez már elég uncsi) kicsit belenéztünk a devizakereskedelem rejtelmeibe, aztán kimentünk az erkélyre elszívni egy cigit. A szél olyan durván szaggatott át a Széchenyi-hegy felől, hogy fel kellett vennem a télikabátomat, mert ez azért már téli időjárás volt.

Alig aludt ki a hamu a kórházból eltulajdonított, körlábú hamvvederben (amit amúgy kirakhatsz a Nagyalföldre is, negyven konda vonulása, meg a komplett hurrikán sem borítja fel), elsötétült a lakásban minden, egy óriási pukkanás következtében. Fantasztikus- gondoltam, lebaszódott a biztosíték, remélem a bolond időjárás le is szaggatott pár kábelt a kandeláberekről, hogy egész éjjel gyertyafénynél írogathassuk a kódexeket. Márk kiment a folyosóra, amikor furcsa hördülést hallottunk, és a cirkó hirtelen, egy varacskos disznóra jellemző hangok közepette leállt. Mi lesz még- merült fel a kérdés jogosan, főleg akkor, amikor láttuk, hogy a kukásautó sem vitte el a szemetet, és a lefolyóban sem ment le a víz.

Jobb híján bontottunk egy sört, és visszatértünk az erkélyre. A következő nagyobb fuvallatnál jött egy kurva nagy szárnyas-lábas tűzokádó szörnyeteg, felkapta Márkot, letépte a fejét, és kicsit feldobva a szájába ejtette azt. Márk nem igazán tudta kezelni a szituációt a cigivel, látszott rajta a tétovázás, hogy akkor most elnyomja, vagy csak dekkelje. Én úgy gondoltam, hogy ez sok mára, bementem, és megcsináltam a maradék hűtőben lévő minipalacsintákat, egymásra tornyozva, egy réteg kakaó- egy réteg fahéj sorrendben, majd megmelegítve bevertem őket. Márk kint csapkodott meg visítozott volna, ha van mivel, de a dög már rég Soroksár felett járt, úgyhogy fogtam, és becsuktam az erkélyajtót, hagyjon már aludni. Másnap reggel azért fájt kicsit a hasam, a vért meg nehéz volt lemosni az erkélyről, de legalább a madárszart levitte.


A bejegyzés trackback címe:

https://utolsoejjel.blog.hu/api/trackback/id/tr892881096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása